• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Styl3X

    Winkel event

    Hoe zit het met de winkel bij het event? Gaat deze direct dicht na de laatste atleet?
  2. Styl3X

    Vraag Oud speler heeft noob vraagje!

    Yo, Ik kreeg een e-mail waarin stond dat indien ik mezelf weer aanmeldde ik 2500 goud zou krijgen, wie ben ik om dat te weigeren? Ik zie nu dat er een enorme hoeveelheid wijzigingen zijn doorgevoerd. Ben nu even te lui om alles hier door te spitten, hopelijk is er iemand hier behulpzaam ;-)...
  3. Styl3X

    Standaard 5 jaar Grepolis - en nog vele jaren! Dubbel CP?

    Je krijgt standaard dubbel GP.. kan ik dan ook nog eens dubbel GP aanzetten? En dus 3x/4x dubbel GP krijgen? :p
  4. Styl3X

    Maximaal GS uit boerendorp?

    Plunder/eis die dorpen enorm veel leeg.. maar serieus? is er een max tegenwoordig?
  5. Styl3X

    Afbeeldingen Ingame Profiel plaatje

    Aangezien het mijzelf de skills ontbreekt om iets moois te maken wil ik het hier vragen. Wie o wie maakt een mooi ingame profiel plaatje? Ik geef je de vrije hand, niet veeleisend :-)
  6. Styl3X

    Wereld 2.0 op Delta - Groepen

    Zojuist is de update naar 2.0 erdoorheen gekomen.. niet echt iets positiefs maar dat terzijde.. op 1.0 werelden kon je je groepen de-selecteren en vervolgens met een totaal overzicht verder spelen.. nu krijg ik dat niet voor elkaar... Weet iemand hoe dit moet? Of kan 2.0 dit niet?
  7. Styl3X

    Delta 2.0

    Komen de andere werelden ook nog in 2.0 uit??
Bovenaan