• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

#1 Pokemon OU toernooi

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21674

Gast
Hallo beste mensen,

Het eerste OU pokemon battle toernooi komt er aan, wie zal de eerste pokemon master worden van het forum?
De site waar het op gespeeld gaat worden http://play.pokemonshowdown.com/

Ik zal even uitleggen hoe het werkt
Eerst neem je, je forumnaam aan
13C4UwM.jpg

Hierna kan jij je team gaan maken
mY8kNPV.jpg

hierna kies je nieuw team
dan format OU
dan kies je add pokemon.
Je kunt nu alle pokémon kiezen die je wilt, houd er rekening dat het belangrijk is je team goed uit te balanceren dus bijvoorbeeld niet alleen maar fire types.
Vergeet geen items te geven en EV's en IB's te doen (als je niet weet wat dit is kan je het best de aangeraden EV's en IV's gebruiken)
Houd er ook rekening mee dat de Pokemon alleen de aanvallen kunnen leren die ze normaal ook kunnen leren.

Nu je eigen team gemaakt is, is het wellicht verstandig om je account te registeren.
Zodat er geen andere mensen op je account kunnen.
Ib0eBme.jpg

Oké als je eenmaal klaar bent met je team en je tegenstander ook, kan je beginnen aan de battle.
Dit doe je door naar een random chat te gaan en daar als ik je tegenstand bent /user Noobje783 te typen.
Dan kies je voor challenge en kies je ou format.
Uit eindelijk als 1 van de 2 gewonnen heeft plaats je de link van de replay op het forum zodat iedereen het kan terug kijken en kan controleren of je echt gewonnen hebt.
WZjpe9h.jpg

Je drukt op share replay en daarna kopieer je de link die wordt gegeven.

Let the battle begin.

hier kan je jezelf inschrijven
1. Noobje783
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.

enz.

Voor vragen kan je altijd bij mij terecht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2057

Gast
1. Noobje783
2. batbeetje45
3. Tristiano
4. Sammy
5.
6.
7.
8.
 

DeletedUser

Gast
1. Noobje783
2. batbeetje45
3. Tristiano
4. Sammy
5.marcoknight > naam op showdown is deathcuddle
6.
7.
8.
 

DeletedUser20542

Gast
1. Noobje783
2. batbeetje45
3. Tristiano
4. Sammy
5.marcoknight > naam op showdown is deathcuddle
6. Ydega
7.
8.

Dat wordt leuk.
 

DeletedUser21674

Gast
Het toernooi zal beginnen op het moment dat er 8 inschrijvingen zijn nog 2 te gaan dus.
 

DeletedUser22575

Gast
1. Noobje783
2. batbeetje45
3. Tristiano
4. Sammy
5.marcoknight > naam op showdown is deathcuddle
6. Ydega
7.
8. Archer
 

DeletedUser

Gast
Tenzij iemand nu nog randomly word opgetrommeld, betwijfel ik of er 8 mensen komen
 

DeletedUser

Gast
Volgens mij heefttristan ydeger hierdoor wel een lesje geleerd dat t niet altijd goed is om je team vol te stouwen met puur powerhouses en legendaries x)
 

DeletedUser20542

Gast
Volgens mij heefttristan ydeger hierdoor wel een lesje geleerd dat t niet altijd goed is om je team vol te stouwen met puur powerhouses en legendaries x)
Zou kunnen. Ik snap er toch niks van. Gewoon overal het hoogste cijfertje uitgekozen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan