• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Aw: 2.0

omdat jullie er allemaal zo op zitten te klagen.

omdat jullie gamma-mensjes het saai vinden moet overal maar 2.0 komen.

aangezien ik bijna niemand hoor klagen dat Delta, Epsilon, Zeta ect. saai is ligt het aan jullie, gelijk of niet?
 

DeletedUser

Gast
Aw: 2.0

omdat jullie gamma-mensjes het saai vinden moet overal maar 2.0 komen.

aangezien ik bijna niemand hoor klagen dat Delta, Epsilon, Zeta ect. saai is ligt het aan jullie, gelijk of niet?

*kuch*
Delta: http://forum.nl.grepolis.com/showthread.php?t=13025
als je dat zelf niet kan inzien ben je wel niet echt snugger he ;)
De bedoeling is dat hij gaat argumenteren :)
Het is gewoon een vraag?

Ok, en in hoeverre verwacht je een serieus antwoord te krijgen?
 

DeletedUser

Gast
Aw: 2.0

En waarom zouden zij dan antwoord geven op een niet-serieuze vraag?

Omdat dit een hele serieuze vraag is, ik vraag gewoon ergens naar. Het is net zo serieus als een vraag in de trent van:

Wat is farmen?

Of zoiets dergelijks.
 

DeletedUser

Gast
Aw: 2.0

Oh jawel, ik kan er alleen niet tegen dat mensen zo gaan janken op het forum. Gebeurd is gebeurd, dus ze moeten niet zeiken ;)

jij liep toch ook te janken dat nachtbrakers verwijderd was

niet hypocriet gaan doen he jani ;)
 

DeletedUser

Gast
Aw: 2.0

Omdat dit een hele serieuze vraag is, ik vraag gewoon ergens naar. Het is net zo serieus als een vraag in de trent van:

Wat is farmen?

Of zoiets dergelijks.
Jij bent gewoon pissed dat 2.0 komt, dat kan je ook op ene normale/serieuze manier laten merken dan door zo'n achterlijke vraag te stellen
jij liep toch ook te janken dat nachtbrakers verwijderd was

niet hypocriet gaan doen he jani ;)
Nah, was wel pissed dat het weg was. Maar toen bleek dat het weg was ne niet terug kon komen, heb ik me daar ook maar bij neergelegd ;)
 

DeletedUser

Gast
Aw: 2.0

Nah, was wel pissed dat het weg was. Maar toen bleek dat het weg was ne niet terug kon komen, heb ik me daar ook maar bij neergelegd ;)

omdat jij de kans had om gewoon een nieuw spelletje nachtbrakers te starten ;)

voor ons is er vanaf woensdag geen 1.26 meer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan