• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

aangevallen

DeletedUser20921

Gast
hallo

ik wordt aangevallen door iemand van 7k weet iemand (die zelf zovveel punten heeft) met welke land- en zee-eenheden er meestal wordt aangevallen
 

DeletedUser11295

Gast
7K is niks, het heeft ook geen zin om hier te gaan vragen. Je kunt beter een goede alliantie zoeken en daar zullen ze zeker je helpen.
 

DeletedUser

Gast
Als het één aanval is vanaf een ander eiland.
Waarschijnlijk
+- 100 VS => aangezien hij waarschijnlijk maar één stad heeft
Daarbij misschien 150 slinger en 50 ruiters?


Gewoon counteren door militie aan te zetten en 150 boog te hebben staan in je eerste dorp ;).
 

DeletedUser16774

Gast
Als het één aanval is vanaf een ander eiland.
Waarschijnlijk
+- 100 VS => aangezien hij waarschijnlijk maar één stad heeft
Daarbij misschien 150 slinger en 50 ruiters?


Gewoon counteren door militie aan te zetten en 150 boog te hebben staan in je eerste dorp ;).
dat is veel voor iemand van 7 k
 

DeletedUser20921

Gast
hij heeft meerdere steden en de stad die aanvalt heeft 7k en wat is VS (ik speelde al een sin alfa maar toen waren er nog geen afk.)
 

Araluen

Manticore
Dit is niet echt een vraag voor op het algemeen forum.
Hij kan met van alles aanvallen, hij zal denk ik inderdaad gemixt aanvallen.
 

DeletedUser

Gast
Je speelt al sinds Alpha?
Als ik dit goed heb ontcijferd heb je dus al die tijd maar wat zitten klooien, hoe kun je al jaren spelen en niet weten hoe je moet aanvallen en verdedigen?
 

DeletedUser20743

Gast
Je speelt al sinds Alpha?
Als ik dit goed heb ontcijferd heb je dus al die tijd maar wat zitten klooien, hoe kun je al jaren spelen en niet weten hoe je moet aanvallen en verdedigen?

Weet tevens niet wat VS betekent en kan zeer gebrekkig Nederlands (niet relevant, maar toch. :p) :p
 

DeletedUser

Gast
Dat je niet goed bent in Nederlands is zeker wel relevant, het is zelfs regel dat je hier (Goed)Nederlands spreekt.
 

DeletedUser13380

Gast
VS = Vuurschepen.

Help die jongen nou eens vriendelijk. :p
 

DeletedUser20850

Gast
ik help de jongen vriendelijk, ik zet ipv = betekent.
 
Bovenaan