• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Aanslag luik

DeletedUser2046

Gast
beste mensen

vandaag is er een serieuze aanslag in luik gebeurd, (jullie zullen er wrss al van hebben gehoord), wat denken jullie erover ?
Mijn mening:
het ergste is dat het bijna allemaal jonge tieners waren, juist klaar met hun examen

ik ben heeeeeeeel erg blij dat die idioot zelfmoord heeft gepleegd, de zot!


informatie:
ondertussen 4 doden en 123 gewonden ongeveer

let wel op, bij de gewonde zijn ook mensen in shock...
 

DeletedUser14965

Gast
AW: Aanslag luik

Dit heb ik gemist. Ik kijk straks wel nieuws op NOS om acht uur.
 

DeletedUser10645

Gast
zo zielig van hem
ik denk wel dat het een terrorist is andere mensen zie ik dit niet doen
 

DeletedUser

Gast
AW: Aanslag luik

vtm nieuws

Die gast was al veroordeeld wegens het runnen van een drugs en wapenhandel.
Bovendien zou er spraken zijn van een onoficiële 5e dode. Die smeerlap verwond en traumatiseert dan ook nog eens 75 andere mensen.:mad:

Ik vindt het tegelijk verschrikkelijk en goed dat hij dood is. Verschrikkelijk aangezien hij zijn straf heeft ontlopen. Hij is dood en heeft dus eigenlijk nooit een straf gekregen. Hij voelt niets dat die slachtoffers voelen.

Goed aangezien justitie in België voor geen meter spoort. Of ze zouden hem voorwaardelijk vrijlaten ooit of ze zouden hem laten ontsnappen.:rolleyes:

Ik snap zo nog altijd niet dat je vervroegd kan vrijkomen wegens goed gedrag. Alsof je je zo erg kan misdragen in onze gevangenissen. Je hebt er meer als een dakloze!:confused:
 

DeletedUser

Gast
AW: Aanslag luik

beste mensen

vandaag is er een serieuze aanslag in luik gebeurd, (jullie zullen er wrss al van hebben gehoord), wat denken jullie erover ?
Mijn mening:
het ergste is dat het bijna allemaal jonge tieners waren, juist klaar met hun examen

ik ben heeeeeeeel erg blij dat die idioot zelfmoord heeft gepleegd, de zot!


informatie:
ondertussen 4 doden en 123 gewonden ongeveer

let wel op, bij de gewonde zijn ook mensen in shock...

Totaal niet mee eens. Als we hem levend hadden kunnen pakken, konden we hem berechten en laten lijden tot hij dood gaat. Wel weinig doden trouwens, maar dat neemt niet weg dat het verschrikkelijk is. RIP.
 

DeletedUser

Gast
AW: Aanslag luik

Totaal niet mee eens. Als we hem levend hadden kunnen pakken, konden we hem berechten en laten lijden tot hij dood gaat. Wel weinig doden trouwens, maar dat neemt niet weg dat het verschrikkelijk is. RIP.

Voor met granaten te gooien en op een bushokje te schieten valt het inderdaad nog wel mee. Toch zijn er veel mensen die nu weer dierbare hebben verloren en mensen die geautomatiseerd zijn.
 

DeletedUser

Gast
AW: Aanslag luik

Goed aangezien justitie in België voor geen meter spoort. Of ze zouden hem voorwaardelijk vrijlaten ooit of ze zouden hem laten ontsnappen.:rolleyes:

Schrale troost: dat is niet alleen in België. ;)

Totaal niet mee eens. Als we hem levend hadden kunnen pakken, konden we hem berechten en laten lijden tot hij dood gaat.

Dat was toch niet gebeurt, dus ik het liever dat hij gewoon dood is.
 

DeletedUser2046

Gast
AW: Aanslag luik

Totaal niet mee eens. Als we hem levend hadden kunnen pakken, konden we hem berechten en laten lijden tot hij dood gaat. Wel weinig doden trouwens, maar dat neemt niet weg dat het verschrikkelijk is. RIP.

njah, dan moeten gewone mensen er nog voor gaan betalen, ook al is het maar symbolisch, ik zou het niet willen...
 

DeletedUser

Gast
AW: Aanslag luik

Totaal niet mee eens. Als we hem levend hadden kunnen pakken, konden we hem berechten en laten lijden tot hij dood gaat. Wel weinig doden trouwens, maar dat neemt niet weg dat het verschrikkelijk is. RIP.

Vier onschuldige mensen overleden, dat is niet bepaald wat ik weinig doden zou noemen...
 

DeletedUser10645

Gast
meevallen kan je dit niet noemen want met 1 iemand zijn er wel duizende neven, nichten, familie, vrienden, kleinkinderen etc. die ook 'dood' gaan van verdriet
 

DeletedUser

Gast
AW: Re: Aanslag luik

meevallen kan je dit niet noemen want met 1 iemand zijn er wel duizende neven, nichten, familie, vrienden, kleinkinderen etc. die ook 'dood' gaan van verdriet

Bedoel ik ook niet maar als je kijkt naar de verhouding. 4 doden (incl de dader) dan had het veele erger gekund. Ik vraag me trouwens nog steeds af hoe je aan granaten kan geraken.
 

DeletedUser

Gast
AW: Re: Aanslag luik

Bedoel ik ook niet maar als je kijkt naar de verhouding. 4 doden (incl de dader) dan had het veele erger gekund. Ik vraag me trouwens nog steeds af hoe je aan granaten kan geraken.

je kan aan alles komen je moet allen weten waar je moet zijn
 

DeletedUser

Gast
AW: Aanslag luik

De man in kwestie zat in een crimineel milieu, drugs- en wapenhandel waren hem niet vreemd, dus granaten waren helaas waarschijnlijk peanuts voor hem.
 

DeletedUser

Gast
AW: Aanslag luik

De man in kwestie zat in een crimineel milieu, drugs- en wapenhandel waren hem niet vreemd, dus granaten waren helaas waarschijnlijk peanuts voor hem.

Dat je aan een kalshnikov raakt horen we wel meer hier in België maar granaten is nieuw hoor. Maar t'is waar. Hij is al veroordeeld geweest voor drugs en wapenhandel. En zich dan willen wreken tegen de maatschappij? Ik begrijp totaal niet wat er door die mensen hun hoofd spookt.:rolleyes:
 

DeletedUser2046

Gast
AW: Aanslag luik

Ik denk zo goed als niemand, alleen zij zelf, en misschien al een geluk, want hoe zou de wereld er dan uitzien :O.
 
Bovenaan