• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Aanslag luik

DeletedUser

Gast
AW: Aanslag luik

Doden wel maar maar 5 slachtoffer. De dader is geen slachtoffer voor mij.:rolleyes:

Weet je het zeker....?! Het is ook triest voor de dader hoor.
Voordat ik allemaal reacties over me heen krijg die mij ervan beschuldigen dat ik (vul maar in) ben: Natuurlijk is het niet goed te praten, maar denken jullie echt dat die man het zo gewild had? Lijkt me niet dat iemand 5 mensen wil vermoorden, anderen verwonden, en dan zelfmoord plegen.

En volgens mij valt er ook wel wat schuld bij de overheid te zoeken die hem vervroegd vrijlaat... en over het feit dat die vent aan granaten (en ik hoorde dat hij ook antitankgeschut had) nog maar niet te spreken...
 

DeletedUser

Gast
AW: Aanslag luik

Wow... Met welke bedoeling ging hij anders op een verhoogje staan met granaten en zwaar geschut?

Verschillende getuigenissen, onder meer van reporters, wijzen er op dat hij er alles aan deed om zo veel mogelijk doden te maken.

Deze man was duidelijk geestesgestoord (zoals alle zieke mensen die een aanslag/massamoord beramen)
 

DeletedUser

Gast
AW: Aanslag luik

Weet je het zeker....?! Het is ook triest voor de dader hoor.
Voordat ik allemaal reacties over me heen krijg die mij ervan beschuldigen dat ik (vul maar in) ben: Natuurlijk is het niet goed te praten, maar denken jullie echt dat die man het zo gewild had? Lijkt me niet dat iemand 5 mensen wil vermoorden, anderen verwonden, en dan zelfmoord plegen.

En volgens mij valt er ook wel wat schuld bij de overheid te zoeken die hem vervroegd vrijlaat... en over het feit dat die vent aan granaten (en ik hoorde dat hij ook antitankgeschut had) nog maar niet te spreken...
Wat een onzin.

Nee dat wilde hij idd niet, wss wilde hij nog veel meer slachtoffers --"

En het was toch 6 doden excl. de dader btw? :-/
 

DeletedUser

Gast
AW: Aanslag luik

Op het moment dat hij de aanslag pleegde wilde hij idd vast zoveel mensen vermoordden. 5 / 6 doden, met of zonder dader, ik weet het niet.
Hij was vast geestelijk niet helemaal gezond.

Maar toen hij dat nog wel was, hield hij vast van zijn familie en zat hij dit vast nog niet te plannen. Ook hij is ooit normaal geweest en wilde toen dit zeker niet lijkt mij....
 

DeletedUser

Gast
AW: Aanslag luik

Op het moment dat hij de aanslag pleegde wilde hij idd vast zoveel mensen vermoordden. 5 / 6 doden, met of zonder dader, ik weet het niet.
Hij was vast geestelijk niet helemaal gezond.

Maar toen hij dat nog wel was, hield hij vast van zijn familie en zat hij dit vast nog niet te plannen. Ook hij is ooit normaal geweest en wilde toen dit zeker niet lijkt mij....

het is gewoon triest dat er zulke mensen zijn..
 

DeletedUser

Gast
AW: Aanslag luik

het is gewoon triest dat er zulke mensen zijn..

Het is triest dat jij niet echt argumenteert...

Ik herhaal:
Hij was vast geestelijk niet helemaal gezond.

Maar toen hij dat nog wel was, hield hij vast van zijn familie en zat hij dit vast nog niet te plannen. Ook hij is ooit normaal geweest en wilde toen dit zeker niet lijkt mij....
 
Bovenaan