• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

aanval van alliantie lid

DeletedUser

Gast
Ik dacht dat het tegen alle regels in was, dat een alliantie lid je aanvalt

Dit heb ik vandaag meegemaakt

Dragon b (kingdydy) had mij voor hij lid was van de alliantie al een eerste keer aangevallen. Waarop ik hem heb geantwoord heb met een tegen aanval. Ik heb dat 2X keer gedaan.

toen hij mij plots vroeg of ik hem zou overnemen. Ik vroeg hem waarom? jij bent toch diegene die mij als eerste heeft aangevallen.

Toen zei hij dat hij dat 'per ongeluk' had gedaan en hij eigenlijk het stadje naast hem wou aanvallen.

Ik heb hem toen gezegd dat het ok was en heb hem gevraagd om bij onze alliantie te stappen. Hij aanvaarde het aanbod. Maar nu valt hij mij weer aan
(hoe dom kan hij zijn, hij heeft nog niet eens de helft van mijn punten) Ik heb hem dan maar direct terug aangevallen. (tegen alle regels in)

Maar nu zou ik willen weten hoe ik hem uit onze alliantie kan zetten
 

DeletedUser

Gast
AW: aanval van alliantie lid

Om hem te kicken ga naar Alliantie-->Leden, dan zie je alle namen van de leden staan, met daarachter een kruisje,(als je de benodigde rechten hebt) druk op het kruisje achter zijn naam.
 

DeletedUser

Gast
AW: aanval van alliantie lid

blijkbaar ben ik niet bevoegd, want ik zie nergens een kruisje staan
achter zijn naam
 

DeletedUser

Gast
AW: aanval van alliantie lid

dit is zijn antwoord op het feit dat ik hem uit de alliantie wil:

"ok doe maaar want ik zit al in een andere aliantie met de hoogste punten zijn van men vriend en hikjf heef 30 zo een besten "

dragon b

is dit geen vorm van valspelen? en kan ik het ergens aangeven?

Hoe kan hij nu lid zijn van een andere alliantie ? bij zijn naam staat alleen onze alliantie. Dan speelt hij met verschillende accounts, toch?
 

DeletedUser

Gast
AW: aanval van alliantie lid

Geef het door aan de alliantieleiding, die kan hem dan uit de alliantie zetten. Het aanvallen van alliantieleden is niet tegen de regels van het spel, hoewel je naam er natuurlijk niet beter op wordt als je zoiets doet.

Inderdaad kan je maar van 1 alliantie tegelijk lid zijn, misschien heeft hij alleen maar een uitnodiging ontvangen van die andere alliantie.
 

DeletedUser

Gast
AW: aanval van alliantie lid

ik ben degene met de meeste punten in mijn alliantie,
de leider speelt ook op andere werelden en heeft blijkbaar niet veel tijd
om zich met de onze bezig te houden

al mijn bericht blijven onbeantwoord

het is hier echte een saai boel, niemand reageert hier zeg

Misschien moet ik wel een andere alliantie zoeken
 

DeletedUser

Gast
AW: aanval van alliantie lid

ik ben degene met de meeste punten in mijn alliantie,
de leider speelt ook op andere werelden en heeft blijkbaar niet veel tijd
om zich met de onze bezig te houden

al mijn bericht blijven onbeantwoord

het is hier echte een saai boel, niemand reageert hier zeg

Misschien moet ik wel een andere alliantie zoeken
Dat zou ik dan maar doen ja ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: aanval van alliantie lid

Geef het door aan de alliantieleiding, die kan hem dan uit de alliantie zetten. Het aanvallen van alliantieleden is niet tegen de regels van het spel, hoewel je naam er natuurlijk niet beter op wordt als je zoiets doet.

Inderdaad kan je maar van 1 alliantie tegelijk lid zijn, misschien heeft hij alleen maar een uitnodiging ontvangen van die andere alliantie.


ik heb het probleem van mijn verdenking doorgegeven aan grepolis, en heb een bericht terug gekregen, ik had gelijk en hij krijgt een straf

"Beste abundance,

Bedankt voor je melding, je verdenking was correct. De speler zal nu een straf krijgen.

Verder veel plezier op Grepolis.nl!

Met vriendelijke groeten,
 
Bovenaan