• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

aanvallen plaatsen, en de persoon gaat opeens met vakantie

DeletedUser

Gast
broeders,zusters,

ik zit met een prangende vraag......is het mogelijk of is het mogelijk, dat je iemand aan het aanvallen bent en deze besluit op vakantie te gaan en dat je dan hem/haar niet meer kan aanvallen.....maar wat gebeurt er met de aanvallen die reeds onderweg waren?????????????
 

DeletedUser11295

Gast
AW: aanvallen plaatsen, en de persoon gaat opeens met vakantie

pas na 48 uur word de VM geactiveerd dus deze persoon zal niet meteen op vakantie gaan de aanvallen worden dan gewoon teruggestuurd
 

DeletedUser

Gast
AW: aanvallen plaatsen, en de persoon gaat opeens met vakantie

dat verhaal klopt niet volgens mij.......ik was namelijk bezig om aan vallen te versturen en dat ging goed tot dat ineens werd aangegeven dat hij/zij op vakantie was en het grappige vind ik dan ook dat erna toch de steden werden betreden door mijn troepen...raar maar waar
 

DeletedUser11295

Gast
AW: aanvallen plaatsen, en de persoon gaat opeens met vakantie

hmmm heel raar volgens mij worden de aanvallen terug gestuurd maar nu ben ik daar toch niet zo zeker meer van weet iemand het antwoord
 

DeletedUser

Gast
AW: aanvallen plaatsen, en de persoon gaat opeens met vakantie

Je kunt geen aanvallen meer versturen omdat de speler op het moment dat je wilt versturen in vakantiemodus staat.

Aanvallen die daarvoor (dus in die 48 uren voor dat moment) verstuurd worden, zullen dan nog steeds doorgaan.
 

DeletedUser

Gast
AW: aanvallen plaatsen, en de persoon gaat opeens met vakantie

dus het kan ook ....dat de ene stad afwezig ivm met vakantie, en de andere gewoon aanwezig ( dit allemaal van de zelfde speler )
 

DeletedUser

Gast
AW: aanvallen plaatsen, en de persoon gaat opeens met vakantie

Nee, gaat per speler, nooit per stad.
 

DeletedUser

Gast
AW: aanvallen plaatsen, en de persoon gaat opeens met vakantie

en dat is wat ik nu mee maakt.......je moet het zien om te geloven......
 

DeletedUser

Gast
AW: aanvallen plaatsen, en de persoon gaat opeens met vakantie

Dat is onmogelijk, afgaande op de reacties die gegeven zijn lijkt het me eerder dat je de werking van de vakantiemodus nog niet helemaal begrijpt.

Stel de speler heeft vandaag om 12 uur de vakantiemodus aangezet, dan kun je tot vrijdag 12 uur aanvallen. Alle aanvallen die voor die 12 uur aankomen kun je versturen, alle aanvallen die daarna aankomen niet meer omdat de speler dan werkelijk in de vakantiemodus zit.
Dus het gaat niet om het moment van versturen, maar om het moment waarop de aanval aankomt.
 
Bovenaan