• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Aanvaller van de dag?

DeletedUser

Gast
Iemand mag mij toch wel eens vertellen waarom ik deze gisteren niet heb ontvangen. Gisteren heb ik op Gamma lekker aangevallen en 21.519 aanvalspunten gesprokkeld. Dit was niet genoeg voor aanvaller van de dag, ok, dat kan, maar toen ik via Grepolis Tools kijk, zie ik dat ik gisteren de meeste aanvalspunten vergaart heb. De nummer 2 heeft er namelijk 'maar' 19.686 bijgekregen, dus nu denk ik: Waar is mijn award? ;)

Edit:
Ik heb net even gekeken en zag dat de persoon die tweede staat in dat lijstje de award heeft gekregen. Dus de op 1 na beste aanvaller krijgt de award, logisch :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Aanvaller van de dag?

Iemand mag mij toch wel eens vertellen waarom ik deze gisteren niet heb ontvangen. Gisteren heb ik op Gamma lekker aangevallen en 21.519 aanvalspunten gesprokkeld. Dit was niet genoeg voor aanvaller van de dag, ok, dat kan, maar toen ik via Grepolis Tools kijk, zie ik dat ik gisteren de meeste aanvalspunten vergaart heb. De nummer 2 heeft er namelijk 'maar' 19.686 bijgekregen, dus nu denk ik: Waar is mijn award? ;)

Edit:
Ik heb net even gekeken en zag dat de persoon die tweede staat in dat lijstje de award heeft gekregen. Dus de op 1 na beste aanvaller krijgt de award, logisch :rolleyes:

misschien zijn je aanvalspunten na het einde van de dag pas bijgeschreven?
 

DeletedUser

Gast
AW: Aanvaller van de dag?

Er zou 1 aanval kunnen zijn die er niet is bijgerekent. Bij die aanval heb ik minder dan 300 gevechtspunten gekregen, dus dat kan het niet zijn ;)
 

DeletedUser11733

Gast
AW: Aanvaller van de dag?

ik ben er ook wel benieuwd naar hoe dat kan, ik heb het zelf ook al een aantal keren meegemaakt. maar als je dan een dag later kijkt op grepostats, had ik meer verslagen.
volgens sommigen kan het zijn dat je punten er te laat zijn bijgeschreven, maar dat is volgens mij dus bij jouw ook niet het geval.
 

DeletedUser5376

Gast
AW: Aanvaller van de dag?

Iemand mag mij toch wel eens vertellen waarom ik deze gisteren niet heb ontvangen. Gisteren heb ik op Gamma lekker aangevallen en 21.519 aanvalspunten gesprokkeld. Dit was niet genoeg voor aanvaller van de dag, ok, dat kan, maar toen ik via Grepolis Tools kijk, zie ik dat ik gisteren de meeste aanvalspunten vergaart heb. De nummer 2 heeft er namelijk 'maar' 19.686 bijgekregen, dus nu denk ik: Waar is mijn award? ;)

Edit:
Ik heb net even gekeken en zag dat de persoon die tweede staat in dat lijstje de award heeft gekregen. Dus de op 1 na beste aanvaller krijgt de award, logisch :rolleyes:

Hoe kan ik aanvaller van de dag worden en hoe kan ik zien dat ik nr 1 sta op alpha?
 

DeletedUser

Gast
AW: Aanvaller van de dag?

Hoe kan ik aanvaller van de dag worden en hoe kan ik zien dat ik nr 1 sta op alpha?

Ik heb geen idee. Het gaat er blijkbaar niet om hoeveel eenheden je verslaat in de aanval. Mijn vraag is: Wat dan wel? En anders is het een grote fout ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Aanvaller van de dag?

Ik heb geen idee. Het gaat er blijkbaar niet om hoeveel eenheden je verslaat in de aanval. Mijn vraag is: Wat dan wel? En anders is het een grote fout ;)

volgens mij gaat het niet om gevechtspunten maar het aantal verslagen eenheden (bijv: jij verslaat 500 strijd en de ander 600 slinger, die ander krijgt hem dan ;)
 

DeletedUser11733

Gast
AW: Aanvaller van de dag?

dat zou misschien wel eens zou kunnen zijn. dat is waarom je hem dan ook zo moeilijk op zee haalt. omdat je daar eenheden van veel man hebt.
 

DeletedUser

Gast
AW: Aanvaller van de dag?

Hm, dat zou kunnen. maar dan mogen die beschrijvingen wel eens beter worden gedefinieerd. Heb veel vuur gesloopt ^^
 

DeletedUser

Gast
AW: Aanvaller van de dag?

dat is iniedergeval bij de award "je hebt al ...... eenheden verslagen" wel zo.
 

DeletedUser

Gast
AW: Aanvaller van de dag?

Hm, dat zou kunnen. maar dan mogen die beschrijvingen wel eens beter worden gedefinieerd. Heb veel vuur gesloopt ^^

Als dat zo is, dan levert 500 biremen/vuurschepen veel CP op, maar daar verdien je dus blijkbaar niet zo'n award mee want iemand kan makkelijk 1000 eenheden verslaan maar krijgt veel minder CP....
 

DeletedUser

Gast
AW: Aanvaller van de dag?

''Op DD.MM.JJ heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen!''

Dus je moet inderdaad de meeste EENHEDEN verslaan, niet de meeste CP behalen ;)
 

DeletedUser9104

Gast
AW: Aanvaller van de dag?

Dat is opzich wel balen.... veel cp halen is veel makkelijker...
 

DeletedUser

Gast
AW: Aanvaller van de dag?

Er zou 1 aanval kunnen zijn die er niet is bijgerekent. Bij die aanval heb ik minder dan 300 gevechtspunten gekregen, dus dat kan het niet zijn ;)

ik denk dat jij meer defensieve punten had dan het verschil.

voorbeeld hij heeft 18 k aanval
jij hebt 17 k aanval en 3 k def.

jij hebt 2000 meer maar hij heeft meer aanval.


''Op DD.MM.JJ heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen!''

Dus je moet inderdaad de meeste EENHEDEN verslaan, niet de meeste CP behalen ;)

schepen zijn ook eenheden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Aanvaller van de dag?

ik denk dat jij meer defensieve punten had dan het verschil.

voorbeeld hij heeft 18 k aanval
jij hebt 17 k aanval en 3 k def.

jij hebt 2000 meer maar hij heeft meer aanval.




schepen zijn ook eenheden.

Ik ben niet aangevallen ;) maar het gaat erom dat 1 vuurschip = 1 eenheid. maar 1 hopliet = ook 1 eenheid. Iemand die veel hoplietjes killt heeft dus meer eenheden gekillt\...
 

DeletedUser6513

Gast
AW: Aanvaller van de dag?

hm, volgens mij gaat het gewoon om manschappen hoor, dus 1 BI is 7 manschappen.
volgens mij klopt er iets niet
 

DeletedUser

Gast
AW: Aanvaller van de dag?

Volgens mij gaat het ook om het aantal eenheden dat je doodt en niet om het aantal gevechtspunten dat je vergaart.

En dat is erg jammer, want ik heb ooit preices hetzelfde meegemaakt als jij. Toen had Xaviera de Aanvaller van de dag-Award gekregen, terwijl deze die dag aanzienlijk minder gevechtspunten had gekregen dan ik. :O Ook ik had op deze dag veel vuurschepen kapotgemaakt.
 

DeletedUser

Gast
AW: Aanvaller van de dag?

bij die award gaat het om eenheden.

1 vuurschip = 1 eenheid
1 slinger = 1 eenheid
1 kolo = 1 eenheid.

het gaat NIET om GP.
 
Bovenaan