• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Aanvalsicoontje

DeletedUser15545

Gast
Hallo, grepolis support

Op achilles krijg ik regelmatig aanvallen binnen.
Nu is het zo dat er vaak zo een icoontje staat dat het over land gaat (geel 2 speren)
Terwijl de aanval dan toch over zee komt maar daar is dan toch een ander icoontje voor? (een boot)

MVG Tom
 

DeletedUser15574

Gast
ik zie in dat tekentje geen speren maar zwaarden XD
maar je ziet alleen maar dat je een aanval binnenkomt niet precies in welke stad dat moet je zelf zien te vinden
 

DeletedUser15545

Gast
Nee ik bedoel als je daar dan op klikt op die twee zwaarden dan zie je een overzicht van je troepenbeweging (met bestuurder).
In de overzicht zie je ofdat de aanval over land of zee komt dus het speren/zwaarden icoontje of het boten icoontje.
 

rbm007

Hopliet
Aanvallen die bij je aankomen zijn altijd geel. Alleen van aanvallen die je zelf verstuurt kan je de aanvalsmodus zien.
 

DeletedUser15545

Gast
Ohh oké dit wist ik niet bedankt voor de tip.

Forummods hier mag een slotje op.
 
Bovenaan