• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Aanvalsmelding

DeletedUser9169

Gast
Wanneer krijgt de verdediger de melding dat hij wordt aangevallen? Wat kan hij dan nog doen? Zit helaas met een zeer sterke speler op 1 eiland. Alvast bedankt
 

DeletedUser2769

Gast
AW: Aanvalsmelding

Vanaf het moment je een aanval afstuurt op diegene. Diegene kan in de tijd dat de aanval onderweg is, extra troepen bijmaken, vragen om OS, Militie inschakelen, of de eigen troepen wegsturen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Aanvalsmelding

Wanneer krijgt de verdediger de melding dat hij wordt aangevallen? Wat kan hij dan nog doen? Zit helaas met een zeer sterke speler op 1 eiland. Alvast bedankt

Zodra de aanval onderweg is krijg je linksboven een melding te zien.
Het enige wat je er tegen kan doen is voldoende DEF neerzetten, en militie aanzetten (in je boerderij)
Je kan ook de aanval dodgen, je troepen wegsturen zodat ze niet sterven, maar dan worden er wss veel grondstoffen gestolen.
 

DeletedUser9429

Gast
AW: Aanvalsmelding

Militie, Dodgen, Grondstoffen opgebruiken aan troepen of gewoon os vragen aan je ally genoten

clears dodgen en voor de kolo os laten aankomen
 

DeletedUser9038

Gast
AW: Aanvalsmelding

Gebouwen upgraden is de beste manier om je GS veilig te stellen.
Op de markt zetten voor een normale prijs werkt ook.

Op mijn eiland zit ook een speler die steeds alles op mij afstuurd, wat ik daartegen doe is vlak voor de aanval aankomt al m'n boogschutters op hem afsturen. Zo heb ik ieg de GS die hij heeft terug. (clearen is hem tot nu toe ook nog niet gelukt).

Ben je zelf te weinig actief geweest vanaf het begin dan heb je gewoon pech en zal hij zeker sterker dan jou zijn.
 

DeletedUser9169

Gast
AW: Aanvalsmelding

Dank, fijn dat jullie je ervaringen willen delen. Laatste vraag: Stel dat ik hem, een minuut voor zijn aanval, zelf aanval met alles wat ik heb (mijn GS natuurlijk snel opgemaakt).Denk dat hij met alles komt om van me af te zijn. Is dat wel slim of een zekere dood?
 

DeletedUser

Gast
AW: Aanvalsmelding

Dank, fijn dat jullie je ervaringen willen delen. Laatste vraag: Stel dat ik hem, een minuut voor zijn aanval, zelf aanval met alles wat ik heb (mijn GS natuurlijk snel opgemaakt).Denk dat hij met alles komt om van me af te zijn. Is dat wel slim of een zekere dood?

Als je actief genoeg bent om dit vaker te doen is het slim ja, anders gewoon je troepen naar een boerendorp sturen.
 

DeletedUser9038

Gast
AW: Aanvalsmelding

Als je denkt dat hij echt zoveel sterker is dan jij zou ik je ook aanraden je eenheden te ontzien zodat je ze behoudt (zoals hierboven gezegd) en ook meer verdedigende eenheden aan te maken en niet alleen aan het puntenaantal van je stad te denken anders eindig je als een farmstadje en zal hij je klein proberen te houden.
 
Bovenaan