• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Aanvalsplanner

DeletedUser

Gast
Ik wil graag de aanvalsplanner gebruiken om een opstand te plannen.

Volgens mij is dit niet mogelijk helaas?
 

DeletedUser

Gast
AW: Aanvalsplanner

In principe kan je al je aanvallen voor die opstand in de aanvalsplanner zetten, net als gewone aanvallen. Maar je moet niet vergeten dat je de aanvallen wel zelf moet versturen ;)

Ook verplaats ik dit even.
 

DeletedUser

Gast
AW: Aanvalsplanner

Dan heb ik daar dus niets aan, aangezien ik op het tijdstip dat ik ze moet versturen niet thuis ben.
 

DeletedUser

Gast
AW: Aanvalsplanner

Dan heb je er inderdaad niets aan, de aanvalsplanner is alleen om een planning te kunnen maken van de aanvallen, die je dan ook kan delen met andere spelers. Het versturen gaat niet automatisch, daarvoor zal je dus online moeten zijn
 

DeletedUser

Gast
AW: Aanvalsplanner

Ik heb de kapitein gekocht, maar krijg de aanvalsplanner niet? Moet deze nog ergens geactiveerd worden?
 
Bovenaan