• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Account verwijderen of herstarten ?

DeletedUser

Gast
Wij hebben binnen de Alliantie een discussie over het verschil tussen het herstarten of verwijderen van een account.

Bij herstart staat het volgende:

Ik ben mij ervan bewust dat al mijn steden, eenheden en prestaties van mijn account verwijderd worden bij een herstart.
Bij verwijderen staat onderstaande:

Alleen het account op deze wereld wordt verwijderd.

Het vreemde van dit alles is, dat wij al meerdere malen hebben meegemaakt dat een alliantie-lid zijn account verwijderde maar dat zijn steden grijs werden en dus niet werden verwijderd. Dit in tegenstelling tot wat er wordt vermeld.

Onze conclusie is dus, dat je beter je account kan herstarten en dan pas je account moet verwijderen.

Iemand ervaring met dit 'probleem' ?

dank.
 

DeletedUser2769

Gast
AW: Account verwijderen of herstarten ?

Met het verwijderen van de account worden de steden van de desbetreffende speler spooksteden (De steden blijven dus in feite bestaan). Bij een herstart gebeurt dat eveneens.

Het volledig verwijderen van steden is niet mogelijk. Enkel spooksteden zullen na een bepaalde tijd (× dagen)
langzoom worden afgebroken en uiteindelijk verwijderd indien deze niet worden overgenomen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Account verwijderen of herstarten ?

Ik zal het uitleggen zoals ik het interpreteer.

Bij herstart staat het volgende

Ik ben mij ervan bewust dat al mijn steden, eenheden en prestaties van mijn account verwijderd worden bij een herstart.

Het word van het account verwijderd. Er wordt niet gezegd dat de steden en de eenheden van de server worden verwijderd.

Bij verwijderen staat het volgende

Alleen het account op deze wereld wordt verwijderd.

Ook hier geld dat het account word verwijderd. Er wordt niet gezegd dat de steden van de server worden verwijderd.

Mvg,
Fenus
 

DeletedUser

Gast
AW: Account verwijderen of herstarten ?

Met het verwijderen van de account worden de steden van de desbetreffende speler spooksteden (De steden blijven dus in feite bestaan). Bij een herstart gebeurt dat eveneens.

Het volledig verwijderen van steden is niet mogelijk. Enkel spooksteden zullen na een bepaalde tijd (× dagen)
langzoom worden afgebroken en uiteindelijk verwijderd indien deze niet worden overgenomen.

Enig idee of dat express zo geprogrammeerd is ?

Als leek zou je toch verwachten dat 'verwijderen' ook echt 'verwijderen' is.

Eigenlijk moet je dus, zoals Fenus uitlegt, de klemtoon op het woordje van leggen in het geval van een account verwijdering en niet op verwijjderen... ;)
 

DeletedUser6513

Gast
AW: Account verwijderen of herstarten ?

jij gaat van de wereld af. maar hoe dacht je anders dat spooksteden bestonden:D
 

DeletedUser

Gast
AW: Account verwijderen of herstarten ?

Als de burgemeester van Amsterdam weggaat gaat Amsterdam toch ook niet oppeens weg, zo zie ik het.
 

DeletedUser6513

Gast
AW: Account verwijderen of herstarten ?

jah goed voorbeeld. de burgermeester kan vermoord worden of vluchten in bijde gevallen is er geen bestuurder meer. zie het maar als stoppen en herstarten
 

DeletedUser

Gast
AW: Account verwijderen of herstarten ?

Nou, dat is totaal niet te vergelijken met Grepolis....
In een spel is alles mogelijk, onthoud dat wel;)
 

DeletedUser6513

Gast
AW: Account verwijderen of herstarten ?

tuurlijk is dit wel te vergelijken:)
 

DeletedUser

Gast
AW: Account verwijderen of herstarten ?

Inderdaad... en ik vind het nog een best treffende vergelijking ook! :p
behalve dan dat amsterdam niet langzaam vergaat als er geen burgemeester meer is.. ook al weet ik dit niet zeker. :p
 

DeletedUser11709

Gast
AW: Account verwijderen of herstarten ?

dus voor de tactiek "verschroeide aarde" moet je actief al je dorpen afbreken voordat je herstart. Da's wel heel veel moeite....
 

DeletedUser

Gast
AW: Account verwijderen of herstarten ?

Je kan je ook door je alliantie laten overnemen;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Account verwijderen of herstarten ?

Instellingen -> Account verwijderen -> dan wijst het zich vanzelf ;)
 

DeletedUser9038

Gast
AW: Account verwijderen of herstarten ?

Je kan je ook door je alliantie laten overnemen;)

Waarom herstarten of je account verwijderen zonder je te laten internen?
Ik kan de vraag wat concreter formuleren denk ik.

Is het mogelijk mijjn steden te laten verdwijnen zodat ze niet in de handen van de vijand belanden?

Dat is wat ik in ieder geval uit de vraag op maak als ik tussen de regeltjes door lees. Anders zou het toch niet uitmaken als je steden spook zouden worden?
 
Bovenaan