• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Account verwijderen of herstarten ?

DeletedUser

Gast
AW: Account verwijderen of herstarten ?

:p
als dat eens kon,
anders zou:

als jij een middenstuk was tussen vrienden en vijanden,
dat zij jou sterke, kolonisatie mogelijke steden niet overnemen.

als dat eens kon.
:)
 

DeletedUser9038

Gast
AW: Account verwijderen of herstarten ?

Dan hadden we net zo goed met elkaar pimpampet kunnen spelen :p
 

DeletedUser

Gast
AW: Account verwijderen of herstarten ?

Waarom herstarten of je account verwijderen zonder je te laten internen?
Ik kan de vraag wat concreter formuleren denk ik.

Is het mogelijk mijjn steden te laten verdwijnen zodat ze niet in de handen van de vijand belanden?

Dat is wat ik in ieder geval uit de vraag op maak als ik tussen de regeltjes door lees. Anders zou het toch niet uitmaken als je steden spook zouden worden?

Nee, dit is onmogelijk... ;)
 

DeletedUser9038

Gast
AW: Account verwijderen of herstarten ?

Dat weet ik. Het gaat meer om de eerste vraag die gesteld word. Als je stopt op een wereld dan stop je. Als je vragen gaat stellen over of er een mogelijkheid is je steden te laten verdwijnen ga ik bij mijzelf afvragen waarom je dat zou willen.
 

DeletedUser11561

Gast
AW: Account verwijderen of herstarten ?

Is het mogelijk mijjn steden te laten verdwijnen zodat ze niet in de handen van de vijand belanden?
ja. dan moet je een paar dagen spenderen aan het afbreken, schichten een aardbeven van je eigen steden. Zo'n beetje alle gebouwen kunnen naar level 1, en je senaat naar 9.

ook kan je je cp gebruiken om dure onderzoeken te resetten, waardoor deze steden slechte keuzes worden voor vijandige allianties om ze over te nemen.

Ze kunnen er niet zo veel mee als ze ze overnemen. Er moet eerst een week -of langer- wederopbouw plaatsvinden.
 
Bovenaan