• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Account

DeletedUser

Gast
Hallo,
IK kan geen account maken omdat mijn e-mail al wordt gebruikt terwijl ik een paar maanden geleden ben veroverd en geen account meer heb.
Browser: Safari
Probleeem: Ik kan geen account aanmaken.
Zou iemand mij kunnen helpen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Account

Je kan gewoon met je huidige account op een nieuwe wereld starten, of weer op dezelfde.
 

DeletedUser

Gast
AW: Account

Maar ik was gehackt en mijn e-mail was veranderd. Ik weet ook mijn wachtwoord niet.. Als ik een nieuwe account wil maken staat er wel dat de e-mail adres in gebruik is maar ik weet niet op welk account het was want op dat moment verzorgde ik een ander account, tot mijn vriend over een week die zou hebben.
 

DeletedUser

Gast
AW: Account

Dan kan je bij wachtwoord vergeten je E-mail invullen. Dan krijg je een mailtje met je naam en nieuwe wachtwoord. Die kan je in het spel dan gewoon veranderen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Account

Het probleem is dat ik niet weet wat mijn account naam is.
 

DeletedUser

Gast
AW: Account

Maar ik was gehackt en mijn e-mail was veranderd. Ik weet ook mijn wachtwoord niet.. Als ik een nieuwe account wil maken staat er wel dat de e-mail adres in gebruik is maar ik weet niet op welk account het was want op dat moment verzorgde ik een ander account, tot mijn vriend over een week die zou hebben.
Je mag niet eens een account van een ander sitten :O

En als je gehackt bent, kun je dat melden bij de support.
Het probleem is dat ik niet weet wat mijn account naam is.
Hoe kan je dat nou niet weten..? Ben jij hier niet de hacker? Sorry hoor, maar je verhaal klinkt heel ongeloofwaardig, ik denk dat er meer achter zit.
 

DeletedUser

Gast
AW: Account

Het probleem is dat ik niet weet wat mijn account naam is.

Je hoeft ook alleen je e-mail in te vullen bij wachtwoord vergeten. Als je dat doet krijg je je account naam en je nieuwe wachtwoord.
Als je je e-mail niet meer hebt houdt het op, dan heb je namelijk niks meer van je account. Immers, als je met niks een account zou kunnen gebruiken zou iedereen kunnen hacken.
 

DeletedUser9038

Gast
AW: Account

Niet om m'n neus in zaken te steken die mij niet aan gaan maar ik heb ff op google geneust omdat dit soort posts op diverse fora van diverse games voorkomt en er is regelmatig sprake van een "gekocht" account. Nou hoor je mij niet beweren dat daar hier ook sprake van is maar er is op marktplaats wel een verwijderde advertentie voor een Grepolis account met een hit op Heemstede. Dit zou wederom toeval kunnen zijn natuurlijk.
 

DeletedUser6513

Gast
AW: Account

waarschijnlijk ben je hem kwijt als je gewoon een fake email adres gebruikt hebt. als je gekraakt bent op hotmail moet je je geen zorgen maken hotmail is makkelijk te kraken:)
 

DeletedUser9038

Gast
AW: Account

Plausibel. Een account van "een vriend" beheren, eigen account naam niet meer weten, email of account gehacked.......????
 

DeletedUser

Gast
AW: Account

Is er gewoon iemand die weet hoelang je e-mail bij grepolis is.
Het is echt heel toevallig.
 

DeletedUser

Gast
AW: Account

als het e-mail adres veranderd is kun je toch gewoon een ander account aanmaken met dat e-mail adres?
want dat staat niet meer geregistreerd.
 

DeletedUser9038

Gast
AW: Account

Bij contact helemaal bovenaan kun je een support ticket aanmaken. Zij zouden alles precies na kunnen checken voor je al denk ik niet dat ze zo ver zouden gaan voor je in de logs te duiken als die al zolang bewaard blijven.

*edit* ip mischien geblocked?
 

DeletedUser

Gast
AW: Account

Het is wel erg raar dat je je gebruikers naam niet meer weet:rolleyes:. Ook al was je gehacked, dan zou je je gebruikersnaam nog wel moeten weten.
Maak anders gewoon een nieuw acc als het zo graag wil spelen:)

Ax
 

DeletedUser

Gast
AW: Account

het hele verhaal is minstens onwaarschijnlijk en sowieso kan op het AF niemand hier enige hulp of duidelijkheid in geven, dus ik stel voor dat je je wendt tot het gp-team via support en hier een slotje op gaat ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Account

Probleeem: Ik kan geen account aanmaken./QUOTE]

Zijn probleem is toch dat hij geen nieuw account kan aanmaken? Wat voor probleem is er dan?
- Of je e-mail wordt al gebruikt, en dan kan je je wachtwoord en gebruikersnaam terugkrijgen, waardoor je je account opnieuw hebt
- Of je e-mail wordt niet gebruikt, en dan kan je gewoon een account maken
- Of je bent geblocked en dan is het logisch dat je geen account kan aanmaken
 
Bovenaan