• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Aftreden Beatrix

DeletedUser3350

Gast
Trix is weg, Alexander volgt. Graag hoor ik jullie mening over de (ex) koningin!
 

DeletedUser19689

Gast
Liefst zou ik nog geen koning hebben (redenen: zie topic Monarchie nog van deze tijd?)
Maar een frisse koning is altijd beter als een oude naar mijn mening.
 

DeletedUser

Gast
..van prins pils naar koning pinterman, als munten gaan slaan met zijn kop erop dan moeten ze toch echt een maatje groter dan huidige 2 euro munt. ...liever biljetten met Maxima :)
 

DeletedUser

Gast
Waarshijnlijk om dezelfde reden dat haar moeder dat ook heeft gedaan. Wat die reden ook mag zijn.

Terug een jong ieand als gezicht. Bij ons wordt het een hark na Albert.
 

DeletedUser

Gast
Hoe komt het dat ze de troon afstaat?

Het Nederlandse koningshuis legt behoorlijk wat staatsbezoekjes af in een jaar... Het is een echt visitekaartje voor ons kleine landje. Ik vermoed dat het vele en vooral verre reizen haar te zwaar begint te worden
 

DeletedUser15593

Gast
Het Nederlandse koningshuis legt behoorlijk wat staatsbezoekjes af in een jaar... Het is een echt visitekaartje voor ons kleine landje. Ik vermoed dat het vele en vooral verre reizen haar te zwaar begint te worden


Ik wil liever naar andere landen reizen dan naar school gaan! :O
 

DeletedUser

Gast
Nu ze een beetje vrije tijd krijgt kan ze mooi een beginnetje maken met het opruimen van die olievlek in Nigeria.
 

DeletedUser19654

Gast
Wat maakt het uit!

Ze is nu 75 ze heeft hard voor Nederland gewerkt en stond symbool voor ons. Nu is het de beurt aan Willem-Alexander. Ik wens hem oprecht succes.

Laat beatrix nu wat het is. Om filmpjes te gaan maken waarop je haar laat zeggen dat Nederland de *** kan krijgen en een horror bea te maken vind ik misschien wel een beetje respectloos. Kom laten we nu een horror pleziertje van haar maken terwijl ze zo veel voor ons heeft gedaan, misschien wel meer als dat we denken.

Geef haar nu de rust die ze verdiend.
 

DeletedUser

Gast
Trix is weg, Alexander volgt. Graag hoor ik jullie mening over de (ex) koningin!

Goed als we het nou eens hebben over wat de Koning/konninginen allemaal voor nutteloos werk verrichten en daarbij wel Miljoenen van ons(de hard werkende mensen) in zijne zakken stopt.

- Staatsbezoeken verrichten. (Why the hell?) Zou je staatsbezoeken verrichten? Kan mij het schelen wat hun van nederland denken. Dan word er gezegd om de banden tussen landen te ontwikkelen. Ga toch weg... Alsof nederland daar wat van merkt

- Vrolijk wapperen met handjes op koninginnen dag, Ja hoor kan ik ook. Nep-Vrolijk zijn en wap wap. Geen moeilijk-kunstje.

Ik weet dat er wel meer gedaan word, toch moet ik erbij zeggen dat 80% van de dingen die door de koningin gedaan zijn/worden gewoon nutteloos werk is. Waar de hardwerkende mens voor opdraait om haar ff ergens anders op staatsbezoek te laten gaan. Maar goed zogaat dat tegenwoordig, Zal me worst wezen al die koningen.
 
Bovenaan