• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Afzetten nieuw "markeeropties"

DeletedUser24057

Gast
Ik vind niet tussen de opties hoe ik de markeeropties kan uitschakelen,
ja je kan de popup minimaliseren maar die komt zo weer terug als je nog eens van view verandert en is zeer irritant...
 

DeletedUser10470

Gast
Op dit moment is het niet mogelijk deze uit te schakelen. Het is op dit moment enkel mogelijk om deze te minimaliseren.
 

Lemmod

Hopliet
Kunnen we bij deze dan alvast een changerequest indienen dat die popup uit te zetten is. Desnoods mbv een knop waarme je het weer kunt oproepen. Zoals het nu is, is het gruwelijk irritant.
 

DeletedUser23442

Gast
Ja, het is vreselijk irritant, ja er moet een oplossing voor komen en nee dit is geen oplossing, maar wel een klein advies hoe het zo min mogelijk in de weg zit.

Minimaliseer het scherm niet maar sleep het naar helemaal links onderin de kaart.
Daar staat hij bijna niet in de weg, en die positie behoudt hij wel bij weg gaan uit de kaart. (in tegenstelling tot bij minimaliseren)

Pas zodra je echt de grepolis pagina opnieuw laadt (F5) gaat hij terug naar zn onspronkelijke positie.

Op die manier beperk je de schade nog een beetje :p
 

DeletedUser19428

Gast
hoogst irritant is dit en daarom steun ik een eventuele peiling om dit te veranderen van harte
 

DeletedUser24057

Gast
Ja, het is vreselijk irritant, ja er moet een oplossing voor komen en nee dit is geen oplossing, maar wel een klein advies hoe het zo min mogelijk in de weg zit.

Minimaliseer het scherm niet maar sleep het naar helemaal links onderin de kaart.
Daar staat hij bijna niet in de weg, en die positie behoudt hij wel bij weg gaan uit de kaart. (in tegenstelling tot bij minimaliseren)

Pas zodra je echt de grepolis pagina opnieuw laadt (F5) gaat hij terug naar zn onspronkelijke positie.

Op die manier beperk je de schade nog een beetje :p

je kan de kader niet uit het scherm slepen dus op lagere resolutie staat ie nog altijd zwaar in de weg :|
kan deze peiling geopend worden & topic verplaats of moet ik een nieuwe aanmaken bij suggesties?
 

DeletedUser23442

Gast
je kan de kader niet uit het scherm slepen dus op lagere resolutie staat ie nog altijd zwaar in de weg :|
Helaas waar

kan deze peiling geopend worden & topic verplaats of moet ik een nieuwe aanmaken bij suggesties?
Het bij "ideeën en suggesties" aanmaken kan, maar de kans dat ze er (snel) wat mee doen is nog groter als er veel klachten over komen in dit feedbacktopic over de update (zoals al gebeurt)

https://forum.nl.grepolis.com/showthread.php?35731-Spelversie-2-110

Dat wordt namelijk veel directer teruggekoppeld ipv dat het ergens op een hoop belandt met andere 'goede ideeën'
 
Bovenaan