• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Alarm systeem - app

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser9170

Gast
Is het nou echt nodig om, zodra het idee afgekeurd werd, weer hierover te beginnen?

Ik geloof dat allen die hier nu klagen, diegene zijn die geen stad weten te veroveren en dit willen ze dan steken op dit 'alarmsysteem'?
Kom op zeg, als je niet kunt aanvallen, geef dat dan toe en speel wat anders maar ga nou niet telkens zinloze discussies beginnen omdat je je eigen zwaktes wil verbergen...
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
er zijn een paar pagina's verdwenen

Heus?
nou dit was vast een spamtopic...
Klopt, we hebben helaas pagina's met reacties moeten verwijderen die ofwel respectloos waren, ofwel compleet offtopic. En dan te bedenken dat mijn vorige waarschuwing nergens op sloeg volgens sommigen?

Helaas, maar daarom houdt deze discussie bij deze per direct op en hoeven we niet meteen een nieuw topic hieromtrent te verwachten.

Ik had graag een degelijke discussie hierover gezien, aangezien ik in sommige argumenten wel degelijk wat zag wat de discussie zeker waard was, maar dat mag niet ten koste gaan van respect of wat slap gedoe tussendoor.

Dus bij deze, einde discussie. Wie weet proberen we het over een tijdje nog eens opnieuw.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan