• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Alarm systeem - app

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
meestal kopen die ook geen goud, als dit idee niet door wordt gevoerd blijf ik actie voeren voor dit idee, als dat niet werkt stop ik

Dan start ik de discussie over een nieuwe wereld die op 1.0 draait :D Alles gebalanceerd, geen onzinnige dingen, gewoon als vroegah (is dit een woord?)
 

DeletedUser20736

Gast
klopt, ik ook niet, ben ook wel actief, maar de meeste mensen die goud kopen zijn wel actief.

een kleine uitleg wat de gevolgen kunnen zijn (dit is er los van dat er veel aanvallers stoppen) :

voor, het is een stapel effect

ik kan niet aanvallen, door die app gebruikers, al mijn aanvals troepen lopen dood

ik krijg meer :inwoners:
met die inwoners kan ik twee dingen doen
1: :slingeraar::ruiter::hopliet:
2: :boogschutter::hopliet::zwaardvechter:

als ik de eerste doe gaat alles toch weer dood dus ik doe die tweede

volgende speler,

er zijn tegenwoordig minder :vuurschip: en :ruiter::hopliet::slingeraar: om op te jagen, het heeft geen zin meer, ik ga nu meer :boogschutter: :hopliet: :zwaardvechter: trainen, dan heb ik ten minste nog wat.

dit wordt de ondergang van grepolis als er niets aan gedaan wordt
 

DeletedUser

Gast
Ook in de avond/ochtend? Want dan moet je het natuurlijk doen met je alarmpje.

Ja, ik heb geen alamrpje zou niet weten hoe die werkt en wil me er niet in verdiepen ook.... vind alleen de discussie wel grappig
 

DeletedUser20736

Gast
gaat er in iedergeval om dat dit het einde van grepolis wordt
 

DeletedUser

Gast
Grepolis heeft een kettingreactie veroorzaakt die zijn eigen dood kan worden.

En ja, ik maak nu ook maar verdedigende steden aangezien aanval op vuur na geen nut heeft in waar ik leef.
 

DeletedUser

Gast
Ja, ik heb geen alamrpje zou niet weten hoe die werkt en wil me er niet in verdiepen ook.... vind alleen de discussie wel grappig
Zet je geluid aan en je hebt (dacht ik een alarmpje.) Zooo simpel voor de verdediger, zo moeilijk voor de aanvallers.
 

DeletedUser20736

Gast
dit bedoel ik, deff spelers, zeg nou zelf, beter een alarmpje, of willen jullie liever nooit meer aangevallen worden en niet meer kunnen aanvallen, dus ook geen gp meer krijgen.
 

DeletedUser

Gast
Zet je geluid aan en je hebt (dacht ik een alarmpje.) Zooo simpel voor de verdediger, zo moeilijk voor de aanvallers.

Ik heb nooit mijn geluid aan. Speel meerdere spellen die allemaal aanstaan en vind het irritant als ik een deuntje daar hoort een pingeltje zo etc
 

DeletedUser

Gast
Is het ook, maar toch vinden doen ze het aan om 'up to date' te blijven.
 

DeletedUser20736

Gast
grepolis maakt grepolis kapot door het 'up to date' te houden met geluiden van inkomende aanvallen, een melding van inkomende aanvallen op de mobile telefoon of gewoon een alarmpje
 

DeletedUser

Gast
Grin weet iedereen ondertussen dat ik geen alarm heb hahah
 

DeletedUser

Gast
Zet je geluid aan en je hebt (dacht ik een alarmpje.) Zooo simpel voor de verdediger, zo moeilijk voor de aanvallers.

Ja, dat geluid op je PC is zeker ook een alarmpje, maar enerzijds is het nut zeer beperkt, anderzijds heeft het ook irritante gevolgen.

1) Zet je het aan, dan moet je er ook de irri geluidjes bijnemen wanneer je bv. op een icoontje klikt. Kijk dat is TYPISCH iets, wat een programmeur heeft uit gedacht. Die denkt 'lijkt me wel cool'. Hier hebben ze niet gekeken HOE mensen Grepo spelen. Ik maak me sterk dat de meeste mensen dat geluid uitzetten of het volume op nul zetten. Als je dan je PC verlaat, dan zou je het geluid theoretisch gezien wel terug aan kunnen zetten, maar dan moet je nog dicht genoeg bij je PC zitten om het te kunnen horen. Bovendien, gaan veel mensen gewoon vergeten dat geluid terug 'on' te zetten.

2) Wanneer je niet thuis bent, of gewoon nog maar te ver van die PC zit, dan kan je dat geluid niet horen.

Dit heb je vrijwel nooit onderweg bij:

Desktop-Computer-DT755-.jpg


Met deze lopen al iets meer onderweg rond, maar enerzijds nog niet te veel, anderzijds moet het scherm ook open geklapt zijn.

hp_notebook.jpg


Met dit apparaten lopen de mensen, die er één hebben, voortdurend rond:

Smartphone-oorlog-is-begonnen1.jpg


De kans dat gebruikers met App Alarm een aanval kunnen pareren wordt hierdoor significant groter. Hoe meer App Alarm gebruikers er zijn, hoe minder succes rate een aanvaller heeft.

Op de duur verkrijg je een spel waar minder wordt aangevallen, waardoor het spelplezier daalt. Op termijn OOK voor de App Alarm gebruikers. Wat hebben zij aan dat App Alarm wanneer het in de toekomst vooral zal zwijgen?
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Gezien de vele respectloze reacties zonder enige gefundeerde inhoud, ben ik van mening dat dit topic geen recht meer heeft om een volwaardig idee genoemd te worden, laat staan de behandeling van een idee mag krijgen.

Wanneer jullie op deze manier van alles op elkaar blijven afvuren en een dusdanige welles-nietes discussie blijven aanhouden, zal deze discussie permanent gesloten en niet meer gehouden worden. Heel jammer om te zien dat er niet gewoon op een gezonde manier over de pro's en contra's gepraat kan worden.

Voor nu verplaats ik dit topic naar speldiscussies en hoop ik op een normale discussie met degelijke reacties waar gefundeerde voor of tegen argumenten in voorkomen.
 

DeletedUser

Gast
Gezien de vele respectloze reacties zonder enige gefundeerde inhoud, ben ik van mening dat dit topic geen recht meer heeft om een volwaardig idee genoemd te worden, laat staan de behandeling van een idee mag krijgen.

Wanneer jullie op deze manier van alles op elkaar blijven afvuren en een dusdanige welles-nietes discussie blijven aanhouden, zal deze discussie permanent gesloten en niet meer gehouden worden. Heel jammer om te zien dat er niet gewoon op een gezonde manier over de pro's en contra's gepraat kan worden.

Voor nu verplaats ik dit topic naar speldiscussies en hoop ik op een normale discussie met degelijke reacties waar gefundeerde voor of tegen argumenten in voorkomen.
Zorg jij nouw maar eerst dat er eerlijk gestemd kan worden
 

DeletedUser15415

Gast
Jongens eventjes rustig. Het is wel de community manager. Zij hebben het meestal al zwaar genoeg.

Er zijn feiten al op tafel gezet. De mensen die tegen zijn noemen de reden juist wat de feiten zijn waarom dit juist een slecht idee is. Hierdoor worden mensen sterker terwijl ze zwak zijn en dat wilde Innogames voor zorgen maar doordat goeie spelers het nu ook gebruiken is er geen evenwicht meer in het spel.
 

Armand0

Manticore
Kroenuh... Over het algemeen doe je het goed, maar dit gaat natuurlijk nergens over;)

Zo respectloos zijn de reacties niet, al zijn er een paar reacties op de grens.

Het feit dat dit onderwerp dergelijke reacties oproept moet echter wel alarmbellen laten afgaan. Dat betekend dus wel dat er iets niet klopt...!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan