• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

aliëns

DeletedUser

Gast
AW: aliëns

Leuke pop. Lijkt me heel sterk dat het meer is... teveel pop-fictie.
 

DeletedUser3865

Gast
AW: aliëns

wel een hele mooie pop, maar idd: er ontbreekt bloed ;) en er waren al onderzoekers geweest dus dan zou hij er daarna niet meer liggen ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: aliëns

Ik geloof wel in aliens, er moet toch ergens iets zijn, maar ik geloof zeker niet dat dit echt is, en ook niet dat ik er ooit een tegenkom :p
 

DeletedUser

Gast
AW: aliëns

fake. als dit echt was was de overheid er achteraan gegaan en zouden wij het nooit hebben geweten.
 

DeletedUser

Gast
AW: aliëns

't Zou wel toevallig zijn als aliens er precies uitzagen zoals in alle films :p

Maar hoezo moet er bloed zijn als het een alien is? Misschien hebben aliens geen bloed...

Wel grappig dat het nu hierover gaat trouwens. Ik ga volgende spelleiderverkiezingen van weerwolven namelijk als thema aliens nemen.
 

DeletedUser

Gast
AW: aliëns

ik denk dat er wel meer leven is dan alleen op aarde zoals lasthero al zei. Maar dit is denk ik wel nep, zoals iedereen al zegt lijkt het erg veel op de film-aliens.
 

DeletedUser5117

Gast
AW: aliëns

't Zou wel toevallig zijn als aliens er precies uitzagen zoals in alle films :p

Maar hoezo moet er bloed zijn als het een alien is? Misschien hebben aliens geen bloed...

Wel grappig dat het nu hierover gaat trouwens. Ik ga volgende spelleiderverkiezingen van weerwolven namelijk als thema aliens nemen.

misschien is er ooit al eerder een alien gevonden en heeft de overheid van dat dergelijke land wel mensen de film laten maken van hoe de alien er precies uitzag.
omdat stel er zou nog een alien gevonden worden dat mensen dan denken dat het allemaal bedacht is;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: aliëns

Naja het universum is zo groot. Grote kans dat wij dus niet de enigste zijn hier.
 

DeletedUser

Gast
AW: aliëns

Inderdaad, grote kans, maar de kans is niëlleer klein dat wij ons kunnen inbeelden hoe die er uit zien.
 

DeletedUser

Gast
AW: aliëns

Ik geloof in eerst vinden en dan kan je zeggen of ze bestaan.
 

DeletedUser

Gast
AW: aliëns

Er is een grote kans dat er buitenaards leven is, alleen de kans op intelligent buitenaards leven is erg klein. Daar komt bij dat als dit zou bestaan, ze waarschijnlijk miljoenen lichtjaren bij ons vandaan zitten, dat we nooit met ze in contact zullen komen.
Meteen even ter verduidelijking, wat wij nu zien via telescopen van andere planeten op miljoenen lichtjaren van ons vandaan, is dus ook miljoenen jaren geleden gebeurd. vandaar dat het onwaarschijnlijk is dat er ooit contact zal zijn.
 

DeletedUser

Gast
AW: aliëns

Ik geloof dat er buitenaards leven is, maar dat even groot is als een koe, varken of andere grote beesten zoals bij ons...?
Dat denk ik niet.

Ik denk vooral dat het zeer kleine beestjes zullen zijn ter grootte van een vlieg of iets groter.
Misschien 5 centimeter maar ik zou niet groter gaan.
 
Bovenaan