• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Afbeeldingen Alliantieplaatje W.A.R.

DeletedUser

Gast
Ik ga met een vriend de alliantie W.A.R. (We Are Revolution) oprichten en zou het leuk vinden als er iemand een plaatje zou kunnen maken voor mij.

Het moet 240x180 zijn
De letters W.A.R. moeten er duidelijk opstaan, de woorden We Are Revolution mogen er opstaan maar dit is niet noodzakelijk
Kleur: Liefst iets met rood
Render: Iets dat met oorlog te maken heeft, laat je fantasie maar gaan
Thema: Oorlog (WAR)

Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19654

Gast
Ik heb me niet aan je eisen gehouden, maar verveelde me en dit is mijn eerste plaatje ooit gemaakt dus is ook niet zo fantastisch... moet maar even kijken ;p
Zou het niet erg vinden als je het niks vind hoor hahaha!

29f44np.jpg
 

DeletedUser

Gast
Ik heb dat plaatje ook al gebruikt voor mijn profiel :)

Het is wel niet echt wat ik zoek, sorry..

Wel goed gemaakt door dat lettertype te gebruiken, past er goed bij
 

DeletedUser

Gast
Kan iemand hier WAR of We Are Revolution bijzetten. Ik vind de foto wel cool maar ben zeer slecht in het toevoegen van tekst. Ik kan nooit het juiste lettertype vinden en in een tekst bewerken ben ik ook geen pro...

Als je wilt mag je hem ook direct verkleinen naar 240x180

4v65iq.jpg
 

DeletedUser19654

Gast
Ik dacht dat deze letters er wel mooi bij paste... als nog kleurtje moet hebben hoor ik het wel. Groter lukte niet echt, maar had ook niet zo veel tijd op moment.
1zyzj40.png
 

DeletedUser19654

Gast
Hoewel het er niet verkeerd uitziet... zou ik de tekst iets meer naar onder op de poten zetten.
Dat deel van het plaatje spreekt (vind ik) geen boekdelen, als je begrijpt wat ik bedoel.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb het geprobeerd om het aan de poten te zetten, maar als ik dan alles leesbaar wou houden moest ik de tekst verkleinen en dan was het zeer klein.
 

DeletedUser

Gast
Heb ook eens iets geprobeerd (dus niet iets met jouw plaatje gedaan). Weet niet of je het mooi vindt, maar ik verveelde me, dus ja... :p

Volledige plaatje (zodat je het beter kan bekijken :))
2ckjdd.jpg

Juiste grootte
2rqks5y.jpg
 
Bovenaan