• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Arch Rivals

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Ja, het was leuwk. Maar ik denk dat het in principe in twee dagen gedaan kan zijn als iedereen een beetje goed speelt.
 

DeletedUser

Gast
Ja, het was leuwk. Maar ik denk dat het in principe in twee dagen gedaan kan zijn als iedereen een beetje goed speelt.

Idd.
Het is een beetje zoals Wiyu, maar het doel is hier duidelijker :p
E: en je hebt een groter aantal mensen waarmee je samen kan winnen.
 

DeletedUser23442

Gast
Ik heb niet altijd de waarheid gesproken nee....

Maar daar moet je me dankbaar voor zijn denk ik

Toen ik kyra vertelde dat Mineos mee deed, had ik geen flauw benul dat dat echt zo was :p

Ik was er van overtuigd dat hij niet meedeed, en juist daarom gaf ik hem door.
Als ik dat niet gedaan had, hadden jullie nooit gewonnen. Dan waren jullie namelijk gebleven bij de gedachte dat er 6 spelers waren met hun rechten. Dan hadden jullie mineos nooit genoemd en imra wss ook niet, en dus niet gewonnen :X

Verder dank ik Eli voor het zo goed niet meespelen ;)
Maar dat ik net mineos noemde aan kyra heeft alles voor mij persoonlijk verpest.

Behalve dat Mineos meedeed heb ik eigenlijk enkel de waarheid gesproken volgens mij.
En die leugen was gewoon nodig om info terug te krijgen, en me in te dekken voor het geval mensen een lijstje zouden insturen zonder mijn naam.
Dan zouden eli of mineos altijd op dat lijstje staan, en zou niemand winnen.
En kon ik zelf een goed lijstje insturen zonder hen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
He, Jaspenia, mag ik je een tactiek verklappen die veel beter werkt?

Gewoon eerlijk zijn, zodat men je lief vindt, en wat aan je heeft gehad, en je hierdoor mee laat winnen.
Dat werkt.
 

DeletedUser23442

Gast
He, Jaspenia, mag ik je een tactiek verklappen die veel beter werkt?

Gewoon eerlijk zijn, zodat men je lief vindt, en wat aan je heeft gehad, en je hierdoor mee laat winnen.
Dat werkt.

Probleem is dat ik niet durfde te vertrouwen dat iedereen eerlijk was tegen mij.
Vandaar dat ik er 1 leugentje ingestopt had ter bescherming van mezelf

En het probleem tov POTG was, dat ik gevraagd had om elkaar in te sturen, maar toen ik een tijdje geen reactie had door was gaan vragen bij anderen en al een andere naam had ingestuurd.

Daarna kreeg ik plots bericht van POTG dat die mij had ingestuurd en hoopte dat ik hem in zou sturen, en toen wilde ik ook niet zeggen "dat weet ik niet" omdat dat nog minder geloofwaardig zou zijn
 

DeletedUser

Gast
Ik was er van overtuigd dat hij niet meedeed, en juist daarom gaf ik hem door.
Als ik dat niet gedaan had, hadden jullie nooit gewonnen. Dan waren jullie namelijk gebleven bij de gedachte dat er 6 spelers waren met hun rechten. Dan hadden jullie mineos nooit genoemd en imra wss ook niet, en dus niet gewonnen :X

Dan hadden Yde, Imra, POTG en ik gewonnen idd.
 

DeletedUser

Gast
Daarmee sneed Imra dan wel zichzelf in de vingers.

Ik sneed mezelf meer in de vingers toen ik een deadline niet in had gestuurd omdat ik veel te vroeg weg moest, op een spel dat 2 dagen duurt kan je dat gewoon niet lijden :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan