• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Awards

DeletedUser21806

Gast
Wat ik me nou eigenlijk afvraag. Stel hé de wereld gaat net open en je gooit er even wat goud tegen aan het eerste uurtje en je bent #1 voor een klein tijdje. Krijg je dan ook meteen de award dat je #1 bent van de wereld.

Of moet je 2 weken #1 zijn om die te krijgen?
 

DeletedUser

Gast
je hoeft niet een bepaalde tijd nummer 1 te staan, wel worden de awards van je rang op wereld en oceaan gebied pas over (uit mijn hoofd) 1 maand toegezegd na het openen van een wereld.
 

DeletedUser21806

Gast
Dus stel je staat aan het begin van de wereld heel even 1ste heb je na een maand direct de award dat je 1ste hebt gestaan
 

DeletedUser20232

Gast
Op de Engelse versie van wikia staat 2 maanden?
http://wiki.en.grepolis.com/wiki/Awards
Tenzij het hier anders is dan op de Engelse versie?

Edit: dit vond ik ook nog:
Awards

Hier staat dus nog eens 2 maand voor globale en oceaan awards en voor dagelijkse 1 maand.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Araluen

Manticore
dus pas na een tijdje kunnen dat soort awards worden verkregen, alles wat daarvoor gebeurd is telt niet. (dus als je de eerste 2 uur 1e stond, dan telt dat niet)
volgens mij tellen awards als plunderaar (niet de dagelijkse, denk ik) al wel vanaf het begin.
 
Bovenaan