• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Bedriegers Bedrogen

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Opdracht 9​


Mijn excuses dat we wat moeten goochelen, maar anders komt er niet. Vandaar deze 'awkward' deadline. 24 uur lijkt me genoeg, of de dl nu 's avonds of 's middags ligt. In ieder geval, jullie hebben allemaal wat sappige voorwerpen verzameld. Jammer dat ik deze zomaar moet afpakken. Dit zal de laatste opdracht zijn waarbij jullie je muntjes kunnen gebruiken, dus gebruik ze. Aangezien een of andere dommerik al zijn muntjes heeft weggegeven, geef ik jullie allemaal nog 50 muntjes, niet dat dat de dommerik gaat helpen.

Er zijn in totaal 7 voorwerpen. Er zijn 4 spelers. Iedereen die geen 2 voorwerpen verzameld, valt af. Mochten er meerdere personen zijn die geen 2 voorwerpen hebben verzameld, dan zuigen jullie voor dood en komt er nog even een kleine tussenopdracht om de noob aan te duiden.

Allereerst krijgt iedereen al een voorwerp dat hij heeft verzameld. De personen met minstens 1 voorwerp houden dus al minstens 1 voorwerp bij. Kwestie van verdiende voorsprong. Voor de overige 4 voorwerpen gaan we vechten, of geld smijten.

We hebben 2 springtouwen, een doos en een kist in de aanbieding. Om een voorwerp te bemachtigen moet je aan onderstaande voorwaarden voldoen;
Springtouw:
- Je moet exact 10 muntjes meer bieden dan iemand anders die op dit voorwerp biedt.
- Je kan geen onderscheid maken tussen springtouw 1 en 2, je biedt gewoon op een springtouw.
- Wanneer er 3 spelers op deze manier het springtouw willen kopen, krijgen degene die het meeste geld boden een springtouw.

Kist:
- Op dit voorwerp moet je in schijfjes bieden. Je kan enkel bieden als de klok staat op X.00 uur. Dit doe je dan ook uitsluitend via pm. Per pm dat je op die manier stuurt, bied je 20 muntjes op de kist. Heb je niet genoeg muntjes, dan vervalt die pm.
- Je betaalt per pm die je stuurt, dat geld gaat er dus onmiddelijk af.
- Je mag meerdere pm's sturen op hetzelfde uur.
- Degene die dus het meeste biedt (en dus het meeste goede pm's stuurt), krijgt de kist. Bij gelijkstand worden de uren opgeteld (dus dan is een pm om 00.00 uur 0 punten waard en een pm om 23.00 uur 23 punten waard.)

Doos:
- Voor de doos moet je bieden, alleen kan jij jouw bod niet insturen. Een andere medespeler moet jouw bod insturen, en jij moet naar mij insturen dat je hem vertrouwt en dat het bod dat hij instuurt geldig is. Pas vanaf deze 2 dingen zijn gebeurd, is jouw bod geldig.
- Maatjes uit Opdracht 8 kunnen elkaar NIET vertrouwen (en mogen dus ook niet voor elkaar bieden).
- Vanaf dat je iemand vertrouwt, kan deze zoveel als hij wilt jouw bod veranderen (je kan hem ook wantrouwen en iemand anders kiezen als vertrouwenspersoon). Ik tel enkel hetgene dat ik als laatste voor de dl binnenkrijg mee.
- Als de persoon met meer muntjes biedt dan jij hebt, is het bod ongeldig (en als dat het laatste ingestuurde is, dan doe je gewoon geen bod)


Deadline is morgen 12.00 uur.
Enkel insturen via pm.

wbWIRvf.png
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Mooi aantal inzendingen. Finaleopdracht is klaar, eerste 3 die reageren mogen hem spelen.
Hij staat hieronder. We beginnen van zodra ik 3 spelers heb.
#****DitSpel :'(


Opdracht 10​


Finale, fancy shit enzo. In ieder geval, dit ding is vrij eenvoudig. Jullie verzamelen edelstenen, Diamant, Emerald, Lapius Lazuli, Topaas, Robijn en Amehtist. In het begin van de opdracht krijgt iedereen 2 soorten stenen in overvloed. Degene die als eerste Een combo heeft van DEL of TOA wint.

Je hebt 2 manschappen die je per deadline kan inzetten:
- Je kan oftewel een edelsteen verdedigen, enkel mogelijk bij een soort edelstenen van jezelf.
- Oftewel iemand aanvallen en op zoek gaan naar edelsteen X. Als deze persoon die heeft, probeer je die te stelen. Heeft deze persoon die niet, probeer je een random edelsteen te stelen. Je steelt enkel een edelsteen als er meer aanvallers dan verdedigers zijn(werkt speleroverschrijdend)
(Je kan de manschappen splitsen of bundelen.)

Dit herhaalt zich elke deadline, je krijgt enkel te horen als iemand onsuccesvol aanvalt of als je aanval slaagt/faalt. Voor de rest krijg je niets te horen. Daarnaast krijg je telkens om de deadlines pas informatie te horen. Elke even deadline krijgen jullie dus 0 info, behalve dat de deadline geweest is. Dit omdat je vanuit je hoge toren niet zo'n heel goede communicatie hebt met je manschappen.

De deadlines van deze opdracht kunnen vrij snel gaan. De opdracht wordt verwerkt vanaf ik alle inzendingen heb. Daarnaast mogen jullie gerust ook live spelen, is eenvoudiger, laat dan wel iets weten. Inzenden enkel via pm, tenzij jullie ervoor kiezen live te spelen.

Als de opdracht niet uitgespeeld is op 1/3 23.59 uur, dan falen jullie en wint niemand van jullie BB.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser21204

Gast
Same......... Sorry Rabs :(
Ik heb het echt sick druk :(
Vandaag was echt een en al schrijven, PWS en dan tussendoor verhaaltjes voor WvW...

Weet je, laat die 3 anderen maar. Ik offer me wel op :p Ik heb het gewoon echt ff veel te druk.
Ik schrijf me dus soortvan uit :p
 

DeletedUser20542

Gast
Wat een non-spectaculaire climax :( En een slechte winnaar :( Gekkerd <3
 

DeletedUser21356

Gast
Omdat ik dacht dat er maar 6 stenen waren en ik er 3 had => de anderen gingen de 2 waarmee ik combi ging vormen niet echt stelen. :p
 

DeletedUser10470

Gast
Gefeliciteerd Stan! Ondanks dat ik uit het spel lag toch elke dag gekeken naar de berichten hier x)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan