• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Bedriegers Bedrogen

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Uitslag Opdracht 6​


Oké, allereerst excuses voor de bump en de inactiviteit. De reden is eigenlijk vrij logisch, namelijk ik suck gewoon. Omdat ik zo hard faal in flashgames, is eigenlijk iedereen er in 1 keer door, en hebben jullie eigenlijk heel Opdracht 6 gewonnen. Goed gedaan, ik faal gewoon. Ik zou alles opnieuw kunnen laten doen en die opdracht aanpassen, maar dat zou lame zijn.

Opdracht 7​

Vooraleer we Opdracht 7 gaan beginnen, mogen jullie 2 kleine vooropdrachten uitvoeren. Omdat ik inactief ben geweest, kan ik begrijpen dat het bij jullie ook wat langer duurt. Daarom zet ik 2 deadines. Als je de vooropdrachten uitvoert voor morgen 21.00 uur, krijg je alvast een 3e vooropdracht om wat muntjes te verdienen. Als je niet voor morgen 21.00 uur instuurt, geen ramp. De uiteindelijk deadline staat pas op maandag 21.00 uur. Tegen dan moeten alle vooropdrachten ingestuurd worden. Vooropdrachten die ingestuurd zijn voor morgen 21.00 uur, kunnen na dat tijdstip niet meer worden aangepast. Vooropdrachten kunnen ook niet na de deadline op maandag worden aangepast.

Goed, hierbij de 2 vooropdrachten, het is niet heel moeilijk.

Vooropdracht 1

Kies een officieel erkend land. Ga niet zeiken met shit die dubieus is. Je kiest ook best een land met een degelijke grootte, Luxemburg is niet aan te raden. Het land mag overal ter wereld liggen, en voor de opdracht zelf kan het handig zijn dat je niet grenst aan een land van een andere kandidaat. Het is geen ramp, maar doe toch maar niet. Als je een land claimt dat iemand anders al claimde telt de inzending niet (je kan dus ook in 1 inzending je top 3 of top 5 geven.)

Vooropdracht 2​

Jullie mogen daarnaast ook allemaal een kleurtje kiezen dat op de vlag van jullie gekozen land staat. Jullie krijgen van mij allemaal muntjes op basis van hoe vaak die kleur gekozen is. Per kleur worden er 100 muntjes uitgedeeld, verdeeld onder het aantal spelers met die kleur. Dit kan belangrijk zijn voor het kiezen van je land.
 
Laatst bewerkt:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Vooropdracht 3​

De derde vooropdracht is vrij eenvoudig. Jullie mogen raden welke landen andere mensen hebben ingestuurd. En in welke volgorde. Je stuurt dus een lijstje in van gekozen landen. Het land dat als eerste is doorgestuurd bovenaan, het land dat als laatste is doorgestuurd onderaan. Ik begin te tellen bovenaan. Per land dat op de juiste plaats staat krijg je wat muntjes. Vanaf dat ik een land op de foute plaats tegenkom, stop ik met tellen. Dus vanaf dat er een foutje in je lijst staat, telt alles wat eronder staat niet meer. Hieronder nog wat voorbeelden om het duidelijk te maken. Daarnaast mogen enkel inzendingen voor nu in je lijstje staan. Alles na het plaatsen van deze opdracht kan niet meer gebruikt worden.

Stel: Juiste volgorde is:
1. Engeland
2. Nederland
3. Duitsland
4. Frankrijk
5. België

België
Nederland
Duitsland
= 0 juiste antwoorden

Engeland
Nederland
Frankrijk
Duitsland
België
= 2 juiste antwoorden

Engeland
Frankrijk
Duitsland
België
= 1 juist antwoord


Deadline nog steeds morgen 21.00 uur​
.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Opdracht 7​


Goed, als alles goed is gegaan, heeft iedereen nu een land geclaimd. Jullie kennen daarnaast ook jullie land (als je je land niet kent, vraag je het het beste nog eens na). Voor de volgende opdracht is het dus de bedoeling om zo veel mogelijk land te claimen. Land claimen is vrij simpel, je kan landen claimen die naast jouw huidig land liggen. Eilanden zijn dus ge****ed. Je kan maximaal 50 landen claimen. Dit doe je in een lijst van 1 - 50. Je mag alles in 1 keer insturen, maar mag ook per 10 insturen. Helemaal onderaan een lijstje van tegen wanneer welke keuzes binnen moeten zijn. Haal je dus een deadline niet, dan kan je op voorhand insturen. Ben je gewoon wel online, stuur dan best per deadline apart in.

Het claimen wordt zet per zet gedaan. Dus eerst claimt iedereen zijn eerste land. Daarna claimt iedereen zijn 2e land, daarna iedereen zijn derde, enzovoort. Welk land eerste wordt gedaan, is logischerwijs het land dat bij jou op 1 staat.

Daarnaast is elke eerste zet speciaal. Dan kan je een willekeurig gebied kiezen dat NIET grenst aan een van je huidige gebieden. Op die manier kan je dus naar een ander continent of dergelijke.

Echter zit er nog een klein beetje meer aan deze opdracht. Wees gerust. Ten eerste, als 2 spelers hetzelfde land claimen, (en het dus op dezelfde plaats staat bij de keuzes van landen) dan vervallen per direct alle volgende acties van die spelers. Als je als speler een land claimt dat iemand anders tijdens een eerdere beurt claimde(hij als 5e land, jij als 7e land), dan vervallen al jouw volgende acties. Met andere woorden, claim enkel landen die nog vrij zijn, anders ben je ge****ed.

Wanneer alle deadlines voorbij zijn, of wanneer iedereen zijn acties heeft opge****ed en geen acties meer heeft, gaan we door naar het volgende deel. Veel landen hebben is handig.

Opmerking: Om discussies te vermijden heb ik alle mog. landen opgelijst. Landen die daar niet opstaan, kunnen niet geclaimd worden. Soms heb ik meerdere landen tot 1 land gebundeld, daar moet je mee kunnen leven. Het zijn dus eigenlijk 'gebieden' en geen 'landen', pas hier voor op!

Mochten er twijfels zijn (die zullen er zijn), laat het me weten.

Zie 2 posts hieronder

Deadline 1 - Landen 1 - 10 - 17/02/2016 21.00 uur
Deadline 2 - Landen 11 - 20 - 18/02/2016 21.00 uur
Deadline 3 - Landen 21 -30 - 19/02/2016 21.00 uur
Deadline 4 - Landen 31 - 40 - 20/02/2016 21.00 uur
Deadline 5 - Landen 41 - 50 - 21/02/2016 21.00 uur.


Lees de opdracht even enkele keren door, laat het even bezinken en stuur dan maar op. Vragen zijn ook altijd welkom.
 
Laatst bewerkt:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
LIns15u.png
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Hierbij nog eens een landenlijst (verschilt klein beetje van de vorige. Deze telt) + een kaartje:​
Zij die moeite doen, kunnen op de kaart de verschillende startlanden achterhalen. Dit kan handig zijn. Doe er je ding mee.


Continent Amerika​

Alaska
Argentinië
Bolivië
Brazilië
Canada
Chili
Colombia
Costa Rica
Cuba
Dominicaans Republiek + Puerto Rico
Ecuador
Groenland
Guatemala + Belize
Guyana + Suriname + Frans Guyana
Honduras + El Salvador
Mexico
Nicaragua
Panama
Paraguay
Peru
Uruguay
USA
Venezuela

Continent Afrika​

Algerije
Angola
Benin tot en met Ivoorkust
Botswana + Zimbabwe
Burkina Faso
Centrale republiek van Afrika
Congo
Egypte
Ethiopië + Eritrea
Gabon + Equatoriaal Guinea
Kameroen
Kenia
Liberië tot en met Senegal
Libië + Tunesië
Madagaskar
Mali
Marokko + Western Sahara
Mauretanië
Mozambique
Nambië
Niger
Nigeria
Somalië + Djibouti
Sudan + Zuid-Sudan
Tanzania + Rwanda + Burundi
Tchad
Uganda
Zambia + Malawi
Zuid-Afrika + Lesotho + Swaziland

Continent Azië​

Afghanistan
Bangladesh
Cambodia
Cyprus
Georgië + Azerbeidjan + Armenië
India
Iran
Japan
Kazachstan
Koeweit + Irak
Kyrgystan
Laos
Libanon + Israël + Palestina
Midden-Rusland
Mongo lië
Myanmar
Nepal
Noord-Korea
Oost-China
Oost-Rusland
Pakistan
Saudi Arabië + Yemen + Oman + Verenigde Arab Emiraten + Qatar + Bahrein
Sri Lanka
Syrië + Jordanië
Taiwan
Tajkistan
Thailand
Turkije
Turkmenistan
Uzbekistan
Vietnam
West-China + Butan
West-Rusland
Zuid-Korea

Continent Oceanië

Fillipijnen
Indonesië + Brunei + Stukje Maleisië
Maleisië + Singapore
Oost-Australië
Papa New Guinea ofzoiets
West-Australië

Continent Europa​

Belarus
Belgie + Luxemburg
Bulgarije
Cyprus
Denemarken
Duitsland
Engeland
Estland
Finland
Frankrijk
Griekenland
Hongarije + Slovakije
Ierland
Ijsland
Italië
Kreta
Kroatie + Bosnië + Servië + Montenegro + Slovenië + Kosovo
Letland
Litouwen
Macedonie + Albanie
Nederland
Noorwegen
Oostenrijk
Polen
Portugal
Romenie + Moldavië
Spanje
Tsjechië
Ukraine
Zweden
Zwitserland

veyblk.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan