• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Bedriegers Bedrogen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Zoals jullie zien heb ik 4x info gekocht. Voor 10 munten krijg je mijn 4x info :)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Als je muntjes aan andere spelers zou willen geven, kan dit op eender welk niveau, pm skype, brief of IRL. Vermeld ook of je tijdelijke of permanente muntjes geeft svp.
 

DeletedUser21356

Gast
Voor 3 muntjes kan je bij mij 1x Informatie krijgen.
2x Informatie = 6 muntjes.
 

DeletedUser21204

Gast
Zoals jullie zien heb ik 4x info gekocht. Voor 10 munten krijg je mijn 4x info :)

Ik raad iedereen heel eventjes aan om hier goed over na te denken.
Het klopt, je kan hier 4x info krijgen voor de helft van de prijs. Maar kijk, als iedereen dat doet, dan krijgt WWG 22x10 muntjes = 220 muntjes. Natuurlijk doet niet iedereen het, maar stel 10 mensen doen het. Dat is 10x10=100, en dan heeft WWG dus 100 muntjes waarmee hij kan bieden in plaats van de 20 die elk ander persoon heeft, en heeft hij naast alle info ook nog alle biedingen zowat.
Dus ja, puur vanuit jouzelf gezien is het voordelig, maar je geeft er WWG muntjes mee, waarmee hij het hele bieden kan overheersen.

E: Ditzelfde geldt voor Gekko.
Persoonlijk raad ik gewoon aan om helemaal geen info te kopen van andere spelers. Hiermee geef je ze te veel winst.
 

DeletedUser23442

Gast
Voor het geval 'check' niet zou voldoen, ik heb alles gelezen

Verder

Ik koop info
 

DeletedUser

Gast
Tip: koop geen info van spelers, je helpt alleen de ander. Je weet namelijk nooit of ze de waarheid spreken, dus je kan er niets mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan