• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Belegering & VakantieModus

DeletedUser12309

Gast
Niet terug te vinden in de wiki...

Op maandagmorgen 7u05 ga ik naar mijn stad gaan zien op de nieuwe wereld "Synop"

Mijn VM gaat in op maandag om 10u05

En op dinsdag krijg ik te horen van een andere speler dat ik mijn stad kwijt ben...

Ik vind niet onder vakantiemodus noch onder 'belegering' ergens iets van:

'als er een kolo in je stad binnenvaart en die ligt daar nog wanneer je in VM gaat, kan je je stad kwijtgeraken TERWIJL je in VM bent

Echt logisch vind ik dat niet...
 

DeletedUser30502

Gast
Niet terug te vinden in de wiki...

Op maandagmorgen 7u05 ga ik naar mijn stad gaan zien op de nieuwe wereld "Synop"

Mijn VM gaat in op maandag om 10u05

En op dinsdag krijg ik te horen van een andere speler dat ik mijn stad kwijt ben...

Ik vind niet onder vakantiemodus noch onder 'belegering' ergens iets van:

'als er een kolo in je stad binnenvaart en die ligt daar nog wanneer je in VM gaat, kan je je stad kwijtgeraken TERWIJL je in VM bent

Echt logisch vind ik dat niet...
Het lijkt me vrij normaal als een kolo net voor je VM in je stad landt dat deze gewoon doorgaat, anders is het wel heel makkelijk.
 

Tirpitz

Harpij
Niet terug te vinden in de wiki...

Op maandagmorgen 7u05 ga ik naar mijn stad gaan zien op de nieuwe wereld "Synop"

Mijn VM gaat in op maandag om 10u05

En op dinsdag krijg ik te horen van een andere speler dat ik mijn stad kwijt ben...

Ik vind niet onder vakantiemodus noch onder 'belegering' ergens iets van:

'als er een kolo in je stad binnenvaart en die ligt daar nog wanneer je in VM gaat, kan je je stad kwijtgeraken TERWIJL je in VM bent

Echt logisch vind ik dat niet...
Dan moet je niet ervoor zorgen dat hij er op tijd uit is ;)
 
Bovenaan