• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Belegering

DeletedUser21792

Gast
Als een aanvalsstad van jou wordt aangevallen en er wordt ook een kolo gestuurd, kan je dan de troepen die in die stad staan je eigen stad aan laten vallen nadat de kolo is geland? bv: je valt met de troepen uit stad 1, stad 1 aan
 

DeletedUser26399

Gast
Ja dat heet backsnipen, je troepen net achter de kolo snipen(met off natuurlijk) i.p.v. snipen(je deff troepen vlak voor de kolo laten komen, je kan ze ook alle 2 timen
 

latdekat

Harpij
Zoals Graecus zei heet dat backsnipen. Veel gebruikt is dat je je off. troepen 3 sec voor de kolo wegstuurt als ondersteuning, naar om het even welke bestemming. 2 sec erna haal je de weggestuurde troepen terug. Zo vallen je troepen de belegerde stad aan.
 
Laatst bewerkt:
Zoals Graecus zei heet dat backsnipen. Veel gebruikt is dat je je off. troepen 1 sec voor de kolo wegstuurt als ondersteuning, naar om het even welke bestemming. 1 sec erna haal je de weggestuurde troepen terug. Zo vallen je troepen de belegerde stad aan.

Geef dan een voorbeeld met meer seconden want als je dat 1 sec. voor de kolo weg stuurt en 1 sec later terug wilt halen dan krijg je de melding stad is bezet en opdracht kan niet uitgevoerd worden.

Altijd zorgen dat je het terugroepen van je backsnipe doet voordat de kolo ligt.
 

DeletedUser26399

Gast
Geef dan een voorbeeld met meer seconden want als je dat 1 sec. voor de kolo weg stuurt en 1 sec later terug wilt halen dan krijg je de melding stad is bezet en opdracht kan niet uitgevoerd worden.

Altijd zorgen dat je het terugroepen van je backsnipe doet voordat de kolo ligt.


Groot gelijk dat was idd niet correct, ik doe meestal dan aanval op de stad van de speler in kwestie, krijg je nog een leuke PM waarin hij/zij vraagt of het een backsnipe is, antwoord ik altijd dat het een kolo is, soms is het wel zo.

Dat vind ik de beste tacktiek gewoon kolo sturen nar de speler in kwestie heeft ie z'n handen vol
 

DeletedUser19428

Gast
Wat veel mensen niet weten is dat je ook nog een eiland opdracht voor je kan laten snipen mocht je die toevallig hebben staan op het zelfde eiland (bijvoorbeeld die met die zwarte witte kerel) als je die activeert voor de kolo ligt zal die aanval gewoon doorgaan.
Ik heb zelf al meerdere malen op deze manier een kolo de stad uitgetrapt. Dit werkt goed vooral bij lage muren.
 

DeletedUser26399

Gast
Wat veel mensen niet weten is dat je ook nog een eiland opdracht voor je kan laten snipen mocht je die toevallig hebben staan op het zelfde eiland (bijvoorbeeld die met die zwarte witte kerel) als je die activeert voor de kolo ligt zal die aanval gewoon doorgaan.
Ik heb zelf al meerdere malen op deze manier een kolo de stad uitgetrapt. Dit werkt goed vooral bij lage muren.

Die truc kende ik niet, je leert elke dag bij op het algemene forum
 
Bovenaan