• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Bloedt Grepolis dood?

DeletedUser20586

Gast
Hallo allemaal,

Tijdje geleden dat ik voor het laatst hier zat, maar ik kon het niet laten om dit topic te maken. Je ziet al aan de titel wat mijn vraag is: bloedt Grepolis dood?
Ik ben laatst begonnen op Troje en zie dat ik al zonder enige moeite in de top 3000 sta. Ik kan me herinneren dat ik op vroegere werelden daar veel meer voor moest doen. Nu is dat misschien niet zo een goed voorbeeld, maar je snapt wat ik bedoel. 'Het valt me op dat er steeds minder en minder spelers zijn. Het zou echt jammer zijn als het spel "uitsterft", want ik speel al vijf jaar met heel veel plezier Grepolis.

Wat denken jullie? Is Grepolis langzaam aan zijn einde begonnen? Of valt het allemaal wel mee?

Gr.

GeS
 

DeletedUser22289

Gast
Volgens mij heeft het gewoon te maken dat grepolis steeds meer pay2win aan het worden is.
 

DeletedUser20586

Gast
Volgens mij heeft het gewoon te maken dat grepolis steeds meer pay2win aan het worden is.
Daar ben ik het ook mee eens. Die top 100 is Troje is echt belachelijk hoog. Nooit meer in te halen... Ik snap dan dat spelers snel opgeven.
 

DeletedUser22798

Gast
Het lijkt er ook een beetje op dat ze liever hebben dat 100 mensen veel goud uitgeven dan 1000 een beetje. Terwijl ik las dat ze het begin stadium juist makkelijker willen maken zodat nieuwe spelers langer blijven spelen. Maar dat gaat niet echt als ze geen enkele kans hebben zoals je zegt de top 100 nog in te halen.
 

DeletedUser25952

Gast
Vind dit zeer grappig.
Ik sta ook in de top 100 zonder €1 aan dit spel heb gegeven.
Dus wat zagen jullie dan.
Jullie zagen over da markt dat ze met goud gs kunnen komen door dit erbij is gekomen kan ik een gewone speler die geen geld geeft aan dit spel ook mee draaien in de top 100.
 

DeletedUser22289