• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

boeren dorpen

DeletedUser1797

Gast
als je een nieuw dorp op een nieuw eiland begind komen daar dan ook boeren dorpen of niet
 

DeletedUser

Gast
ik heb geen stad op een nieuw eiland maar heb overal gehoord dat er geen boerendorpen komen !
 

DeletedUser6663

Gast
AW: boeren dorpen

Als je er 1 overneemt die op een eiland ligt met boerendorpen heb je boerendorpen, als je op een eiland gaat liggen zonder boerendorpen kan je er ook geen gebruik van maken.
 

DeletedUser

Gast
AW: boeren dorpen

Bedankt voor het bumpen van een oud bericht waar het antwoord al op gegeven is.
 

DeletedUser

Gast
AW: boeren dorpen

Als eerste een vraag waar ik een nieuw onderwerp kan starten want ik zie alleen maar "antwoorden"staan, en de 2e vraag (waar ik dus eigenlijke een nieuw topic voor had willen openen) is mijn boeren zijn ineens allemaal verdwenen, weet iemand hoe dat kan?
Groetjes en bedankt
 

DeletedUser

Gast
AW: boeren dorpen

Als eerste een vraag waar ik een nieuw onderwerp kan starten want ik zie alleen maar "antwoorden"staan, en de 2e vraag (waar ik dus eigenlijke een nieuw topic voor had willen openen) is mijn boeren zijn ineens allemaal verdwenen, weet iemand hoe dat kan?
Groetjes en bedankt

ze vonden je niet aardig, en nieuw onderwerp starten is niet nodig
 

DeletedUser

Gast
AW: boeren dorpen

Als eerste een vraag waar ik een nieuw onderwerp kan starten want ik zie alleen maar "antwoorden"staan, en de 2e vraag (waar ik dus eigenlijke een nieuw topic voor had willen openen) is mijn boeren zijn ineens allemaal verdwenen, weet iemand hoe dat kan?
Groetjes en bedankt
Wat bedoel je met 'je boeren'?

Indien je 'boerendorpen' bedoelt: Die kunnen niet verdwijnen. Misschien wordt je interetbrowser niet voldoende door Grepolis ondersteunt.

Indien je je vrije inwoners bedoelt: Die verdwijnen vanzelf zodra je nieuwe gebouwen neerzet of troepen rekruteert. Breidt je boerderij uit!
 
Bovenaan