• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Bres

DeletedUser

Gast
Oké ik dacht ik onderzoek Bres maar heb dus totaal verkeerd begrepen wat deze technologie inhoud.

Ik dacht; als je aanvalt dan hoef je alleen transportschepen mee te sturen om de landeenheden simpel weg te vermoorden.
maar ik bots nu alsnog tegen heel wat biremen op, en al mijn transportschepen zijn kapot.

wie wilt mij dit uitleggen?
 

DeletedUser3865

Gast
AW: Bres

je moet ook gevechtsschepen meesturen, en dan moet je in dat schermpje waar je aanvalt hem op het vakje "Bres" zetten.
Dan gaan je gevechtsschepen een gat maken in de verdediging: dus als je vuuschepen of biremen ofzo dan dood zijn meren je transsportjes nog steeds aan met de troepen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Bres

dus hoeveel vuurschepen zal je dan mee moeten sturen stuk of 10, of ligt dat aan het aantal biremen, is daar een formule voor?

ennnn zodra je dus die bres hebt geslagen en je transport boten meren aan maar je verliest al je troepen gaan vervolgens de transportboten ook kapot of keren die wel terug.
 

DeletedUser

Gast
AW: Bres

Als je in het zoekvak van het forum het woordje 'bres' intypt, vind je vanzelf een aantal topics waar mensen exact dezelfde vraag gesteld hebben, en waar je dus ook een antwoord terug kan vinden. Daarmee zou je verder moeten kunnen.
 
Bovenaan