• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Buffs door PM

DeletedUser26487

Gast
Vraagje, hoe stuur je buffs door PM?

a5yu20

http://prntscr.com/a5yu20
Alvast bedankt
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

Nighteyess

Gamemoderator
Grepolis Team
volgens mij is dit niet mogelijk toch?
zou namelijk het spel makkelijker maken met events,
als je een ally hebt met goud spelers en die hebben hun hele inventaris volgepropt, kunnen ze dit dus doorsturen naar iemand die hem leeg heeft of in ieder geval plek beschikbaar, een soort 2e inventaris hebben ze dan en door een afspraak te maken met 'dan koop ik voor jou ook een' of iets..
lijkt me een beetje lullig.

denk dat dit gewoon een afbeelding is die verstuurd is van een inventaris hokje met de buff ;)
 

DeletedUser19428

Gast
is niet mogelijk
de meeste spreuken van events zijn niet overdraagbaar.

er zijn er 2 die dat wel zijn en dat zijn passionele bevolking en Hulp van de neriëden
pas wel op als er een link bij zit dit kan ook een virus bevatten.
 

DeletedUser10470

Gast
Het is niet mogelijk om inventarisitems door te sturen inderdaad.

Mag ik weten waar je dat stukje tekst hebt gevonden? Het lijkt op een Grepolis Times uitgave.
 

latdekat

Harpij
Het stond inderdaad in een Grepolis Times. Editie 63, bij de wereld Pella, Wist je datjes!? (pag. 59, als ik me niet vergis...)
 
Bovenaan