• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Burgers

DeletedUser

Gast
Hallo,
Mijn vraag;
Naast dat je inwoners kan oproepen als militie, wat kan je er verder mee :confused:
Mvg, Natox​
 

DeletedUser

Gast
AW: Burgers

even een vraagje :$

kunnen je vrije inwoners dood gaan als ze je dorp verdedigen?
 

DeletedUser

Gast
AW: Burgers

Nee. Die zitten in een schuilkelder en de vijand weet niet waar die is. Verder kan militie wel doodgaan maar de krijg je volgens mj gewoon weer terug.
 

DeletedUser

Gast
AW: Burgers

die militie had ik het inderdaad over :)

dus als ze sterven, komen ze wel weer automatisch terug, als ik het goed begrijp?
 

DeletedUser

Gast
AW: Burgers

je militie zijn geen vrije inwoners.

het zijn gewoon je werknemers de even de wapens opnemen. Je verliest dus geen vrije inwoners door militie in te zetten. Wat je niet verliest door in te zetten kan je ook niet kwijt geraken als het dood gaat.

Na 3 uur is de militie voorbij en komt je inkomen weer op een normaal niveau.
Beschouw ze als huurlingen die je een % van je inkomsten betaalt voor de tijd dat ze je stad verdedigen. Na 3 uur stoppen deze huurlingen met werken en moet je ze dus niet meer betalen.
 
Bovenaan