• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Open spel Championsleague '15/16 Grepoduel

DeletedUser

Gast
Hallo daar!

Het Championsleagueseizoen staat weer voor de deur en hier op skype word er voor ons een eigen CL-toernooi georganiseerd.

Het werkt als volgt:

We gaan wedden per speelronde. Een week voor elke speelronde ontvang je van mij een wedstrijdschema die je moet invullen. Raad je alleen de winnaar goed = 1 punt. Raad je ook de einduitslag goed = 2 punten. Je kan dus maximaal 3 punten per wedstrijd verdienen.
De uitslag per speelronde word bijgehouden in een Wordbestand. Na elke speelronde word je score hierin verwerkt en ontstaat er een tussenstand. Degene met de meeste punten aan het einde van het CL-seizoen is de winnaar en ontvangt iets.
Wanneer we bij de winterstop zijn zal bekend worden gemaakt wat je kan winnen. Misschien wel een gloednieuwe TV of wie weet wel een Auto!...maar waarschijnlijk niet. Het zal geen kratje bier of een goedkoop Blokkerprulletje zijn, maar wel iets moois waar je daadwerkelijk iets aan heb.

Wat moet je doen om mee te doen:

Voeg op Skype de volgende persoon toe: Etje371. Dit is de persoon die het hele toernooi organiseert en alles zal de score bijhouden. Wanneer je mij toevoegt, meld je je naam. Je kan je hiervoor aanmelden tot maandag 7 september 18:00 uur. Daarna zullen de deuren voor dit toernooi gesloten worden.

Inleg: een goede motivatie!

Maar let op! Dit zal alleen doorgaan als er minimaal 20 deelnemers zijn. Anders kost het te veel tijd voor een te kleine opkomst

Are you in or not!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
01: Gerben
02: Menno
03: Teun
04: Crimson Chin
05: Nick de Bock
06: Mark HOC
07: Jaspenia
08: Mitchell
09: Casper
10: Mitchieboy
11: Marco
12:
13:
14:
15:
16:
17:
18:
19:
20:
_______________________________________
21:
22:
23:
24:
25:
26:
27:
28:
29:
30:





..
..
..
..
.
.
.
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20542

Gast
Ik denk dat ik de finale kan voorspellen, nog voor het toernooi is begonnen!
 
Bovenaan