• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Community CM Update - 3

DeletedUser20686

Gast
CM Update - 3


Inleiding

Dit maal een iets andere update dan dat jullie van ons gewend zijn, echter leek het ons gepaster om het via deze weg te doen, aangezien we bij deze teamwijziging toch wel wat meer reactie verwachten dan gewoonlijk.

Afscheid Relax

Helaas heb ik slecht nieuws te melden, vanaf 1 januari 2015 zal ik aftreden als Co-Community Manager voor Grepolis.nl. Ik zal er meteen bij vertellen dat dit niet mijn eigen keuze is geweest maar voortkomt uit een combinatie van diverse factoren. In de ogen van InnoGames is het voor de Nederlandse markt niet meer noodzakelijk (statistisch gezien) om het dagelijks community management met 2 man te runnen. Hierdoor zal er voor mij ook geen vervanger meer komen. Kroenuh blijft uiteraard aan als Community Manager.

Dit valt mij persoonlijk erg zwaar, aangezien ik nog een lange tijd deel had willen uitmaken van deze fantastische community. Ik heb het afgelopen anderhalf jaar met veel plezier met jullie samengewerkt en tot in de late uurtjes me graag bezig gehouden met Grepolis gerelateerde zaken. Helaas komt dit dus spoedig ten einde.

Als het aan mij ligt is dit natuurlijk niet het einde van mijn aanwezigheid hier, ik kom met plezier nog eens langs op diverse fora en zal sta nog altijd open voor een babbeltje. Tevens zal ik aanblijven als vervangend CM wanneer Kroenuh er een weekje tussenuit gaat. Echter is ons 'dagelijkse contact' vanaf 2015 verleden tijd.

Ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken voor een fantastische tijd en ik hoop dat met Grepolis alles goed blijft gaan in de toekomst. Ik wens iedereen veel succes in het spel en alle andere bezigheden en bedank jullie voor al jullie bijdragen aan deze community!



Met vriendelijke groet,
Namens het Grepolis.nl team en management,

Relax
Co-Community Manager Grepolis.nl

[gpfooter][/gpfooter]
 

Gollum Returns

Manticore
Jammer dat Innogames deze conclusie trekt.

Zeker gezien ze ons nog als proeftuin naast de Beta-server gebruiken, denk ik dat er nog wel eens redelijk wat werk te verzetten valt voor CM`s / Mods zodra er weer eens een proefballonnetje wordt losgelaten wat verkeerd uitpakt.

Allicht zal dat intern prima worden opgevangen. Betekent toch een grotere workload voor minder mensen.

En mocht Kroenuh op dat moment ook gewoon druk zijn met RL/Werk dan komt dat niet ten goede van de NL/BE community.

All the best in ieder geval.
 
Sluit me aan bij bovenstaande.

Relax ik wil je in ieder geval hartelijk danken voor de prettige manier waarop we toch een paar keer een discussie gehad hebben en duidelijk je betrokkenheid merkbaar was.

Succes bij Tribal Wars en in RL.
 

DeletedUser19428

Gast
Ik sluit mij ook aan bij het bovenstaande.
Ik denk dat Gollum het juist heeft verwoord hoe de meeste spelers van de Ned. servers er overdenken.
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif


Ik wil je alle goeds toewensen bij Tribal Wars en in je RL en wie weet tot ooit.
 

DeletedUser22821

Gast
jammer dat je wegmoet
toch bedankt voor alles wat je hier hebt gedaan, voor al die moeite en tijd die je erin gestoken hebt bedankt!
en hopelijk zien we je nog vaak genoeg :)
 

DeletedUser23053

Gast
Erg jammer!
Gelukkig heb je nog het CM-schap op TW2 ;)

We zien je zeker nog wel eens meedoen met The Hunger Games hè? :)
 

DeletedUser

Gast
Jammer! Dacht dat de Nederlandstalige community één van de meer actieve zou zijn, maar goed. Succes nog IRL en natuurlijk ook bij TW 2. Misschien duik ik daar ook nog wel eens op ^^.
 

DeletedUser

Gast
Bedankt voor alle tijd en moeite.
Veel succes op TW2 en het beste in RL.
 

DeletedUser13353

Gast
;(
Erg jammer dit zeg,
zal wel alleen om het geld gaan...

We zien je vast nog wel eens terug? :D
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Jammer dat Innogames deze conclusie trekt.

Zeker gezien ze ons nog als proeftuin naast de Beta-server gebruiken, denk ik dat er nog wel eens redelijk wat werk te verzetten valt voor CM`s / Mods zodra er weer eens een proefballonnetje wordt losgelaten wat verkeerd uitpakt.

Allicht zal dat intern prima worden opgevangen. Betekent toch een grotere workload voor minder mensen.

En mocht Kroenuh op dat moment ook gewoon druk zijn met RL/Werk dan komt dat niet ten goede van de NL/BE community.

All the best in ieder geval.
Heb je helemaal gelijk in.
Ik zal InnoGames dan ook laten inzien (reëel en realistisch zijn) dat wanneer de risico's bij het testen van nieuwe features té hoog ligt (en de werkdruk dan ook té hoog gegrepen zal zijn t.o.v. de mankracht en middelen die we hebben), dat ik voor de gezondheid van onze community kies en bepaalde testscenario's afsla.

Desalniettemin wil ik de uitdaging wél aangaan natuurlijk. Ik zie features testen nog steeds als een kans in plaats van een extra last en er zijn ook al serieuze resultaten behaald die ons ten goede komt.
 

DeletedUser13380

Gast
Jammer Relax! Buiten een geweldige Co-CM was je natuurlijk ook een geweldige spreekbuis.
Ik wil je nog veel succes wensen in RL en op TW. En kom hier nog genoeg langs hé, spellenforum enzo, dat moet je niet opgeven. :)
 
Bovenaan