• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Community CM Weekly 14

DeletedUser20686

Gast
CM Weekly - week 14

Beste spelers,

Nieuwe week, nieuwe weekly!

Afgelopen tijd


De devblog
Afgelopen week is er een nieuwe devblog (de minder coole versie van de CM-weekly op dev niveau) online gezet. Hierin geeft gamedesigner Marcel jullie een blik op de resultaten van de Hero-feature feedback ronde!

Spelupdate 2.58
In spelupdate 2.58 hebben we nogmaals duidelijk gemaakt dat de helden voorlopig niet naar de oudere werelden komen. Daarnaast is alvast het paasevenement geimplementeerd, meer informatie hierover volgt komende week. Ook zijn er zoals gewoonlijk weer een aantal bugfixes gedaan.

Grepolis app
Over bugfixes gesproken, sommige van jullie hadden het al gemerkt, andere misschien nog niet. Ondanks eerdere aankondigingen over het forumbug probleem is dit nu al verholpen en tevens gerepareerd met een hotfix!

De komende tijd

Spelupdate 2.59
Dit wordt een wat grotere update dan vorige week, in deze update zullen niet alleen een flink aantal bugs aangepakt worden maar word ook de alliantie zoeker geüpdate aan de hand van jullie feedback en worden er diverse aanpassingen gemaakt aan de helden om deze nog beter te laten functioneren. Meer informatie hierover volgt natuurlijk in de aankomende aankondiging!

Paasevent
Het paasevent start zeer binnenkort weer en het is daarom ook goed aan te raden om de wiki alvast eens onder de loep te nemen om je voor te bereiden.

Community-vragen
Heb jij een brandende vraag voor het community management die inhoud kan geven aan de eerstvolgende CM weekly? Laat het ons weten in een reactie of PM en wie weet kiezen we jouw vraag!

Tot zover de CM Weekly voor deze week.

Met vriendelijke groet,
Het Community Management
 

DeletedUser

Gast
Nice! Nogmeer bugs aanpakken? Ik merk er bijna nooit wat van :p
 

DeletedUser

Gast
Paasevent
Het paasevent start zeer binnenkort weer en het is daarom ook goed aan te raden om het event van vorig jaar nog eens onder de loep te nemen om je voor te bereiden.

Is de datum van het starten hiervan al bekend? Ben hier namelijk zeer benieuwd naar.
 

DeletedUser20686

Gast
Mijn excuses Ron, ik maak de afgelopen weken ontzettend lange dagen! De weekly is me daarmee even ontschoten.
 
Bovenaan