• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Community CM Weekly 2

DeletedUser20686

Gast
CM Weekly - week 2

Beste spelers,

Nieuw jaar, nieuwe weekly!

Eindelijk weer een nieuwe weekly. Door de drukte in de kerstvakantie is het er helaas niet meer van gekomen aangezien ik een groot gedeelte van 2014 in Londen zat.

Afgelopen tijd

Vredestijd
De vredestijd is over het algemeen goed verlopen. We hebben wel geconstateerd dat de eilandopdrachten conflicteren met de vredestijd en hebben dit teruggekoppeld naar InnoGames.

Efeze
De wereld Delphi was verrassend genoeg in no-time vol! Vandaar dat jullie ditmaal ook zonder een vroege aankondiging een nieuwe wereld kregen. Hopelijk zijn jullie tevreden met de nieuwe wereld.

De komende tijd

Spelupdate 2.52
Aanstaande dinsdag is het dan eindelijk zover, spelupdate 2.52 komt eraan. Momenteel kunnen we nog niet veel zeggen over de inhoud van deze update. Echter kunnen we wel al aankaarten dat hierin een oplossing zit voor het 'probleem' wat we op Delphi zagen. Men ziet hier nu ontzettend veel lage inactieve accounts. Meer informatie volgt dit weekend.

Nieuw update proces
Vanaf aanstaande dinsdag wordt de Nederlandse versie op dinsdag geüpdatet naar de nieuwe spelversie in plaats van op woensdag. De rest van de wereld krijgt de update echter wel pas op woensdag. Waarom zijn wij eerder? Omdat InnoGames gemerkt heeft dat wij een sterke actieve community hebben die niet al te lang erover doet om bugs te melden. Dingen die wij op dag 1 zien kunnen daardoor nog meegenomen worden in de update (of in het uitstellen van deze). Deze 'eer' viel voorheen op Zweden. Echter zijn wij gewoon veel beter.

Community-vragen
Heb jij een brandende vraag voor het community management die inhoud kan geven aan de eerstvolgende CM weekly? Laat het ons weten in een reactie of PM en wie weet kiezen we jouw vraag!

Tot zover de CM Weekly voor deze week.

Met vriendelijke groet,
Het Community Management
 

Noorddam

Harpij
Allemaal erg interessante nieuwtjes.
Mooi gedaan. Ben erg benieuwd naar die oplossing voor dat 'probleem' ;)

Wel jammer dat gemiddelde reactietijd op de support-tickets er niet tussen staat.
 

DeletedUser

Gast
Allemaal erg interessante nieuwtjes.
Mooi gedaan. Ben erg benieuwd naar die oplossing voor dat 'probleem' ;)

Wel jammer dat gemiddelde reactietijd op de support-tickets er niet tussen staat.

Op de beta versie houdt dit in dat als spelers binnen twee dagen geen 176 punten hebben, hun stad meteen wordt verwijderd (geen spookstad). Ik weet niet of dat hier ook zo zal zijn.
 

DeletedUser21911

Gast
Op de beta versie houdt dit in dat als spelers binnen twee dagen geen 176 punten hebben, hun stad meteen wordt verwijderd (geen spookstad). Ik weet niet of dat hier ook zo zal zijn.

Waarschijnlijk wel. Bevalt goed op de BETA volgens mij.
 

Genius0615

Erinys
Dus had ik toch gelijk :D

(Van dat mensen met 0 of 175 punten na een paar dagen gewoon verwijderd worden wegens inactiviteit, zodat werelden minder snel moeten sluiten als het zogezegd vol is)
 
Bovenaan