• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Community CM Weekly - 43

DeletedUser20686

Gast
CM Weekly - week 43

Beste spelers,

Nieuwe week, nieuwe weekly!

Afgelopen week
Uiteraard hebben wij ook vorige week als CM's niet stilgezeten. Zo zijn wij weer druk bezig met allerlei dingen die officieel niet mogen vermelden enzovoort. *cough, Q&A, cough*. Maar daarnaast verliep de vakantie vrij rustig. Hopelijk heb ik komende week ook niets te vertellen. Anders zijn er problemen geweest met het updaten van 2.48!

De komende tijd
Vorige week gaf ik aan dat we deze week een leuk nieuwtje voor jullie hebben. Zoals jullie hadden gemerkt was er geen Oktoberfest dit jaar op Grepolis. In plaats daarvan komt nu een compleet vernieuwd Halloween event! Ik heb de screens van de gesloten beta gezien en het ziet er ontzettend goed uit!

Twee weken geleden zou de nieuwe User Interface geüpdate worden, doordat er plotseling te veel bugs in de User Interface zaten is dit niet doorgegaan. Deze week wordt de nieuwe User Interface wel geüpdate. Dit in combinatie met update 2.48. Dit zal zoals gebruikelijk aanstaande woensdag gebeuren.

Community-vragen
Q: Zet je weleens het "Jaws" deuntje op als je iemand gaat bannen?
A: Nee, wel een keer toen ik mijn schoonmoeder op de parkeerplaats zag aankomen.

Q: wat voor laptop gebruik je?
A: Samsung RV520, 3 jaar geleden aangeschaft. Waarschijnlijk haal ik komend jaar een leuke nieuwe Asus.

Q: Wat voor auto rijd je?
A: Voornamelijk Veolia bussen! Als student zijnde en op 5 minuten van een station wonende maak ik ontzettend veel gebruik van het openbaar vervoer. Vandaar dat ik ook geen auto aangeschaft heb. Ik kom al overal waar ik moet zijn.

Q: Wat is het leukste wat je ooit hebt mogen doen al Co-Cm?
A: Dat ik inside info en privileges krijg vanuit Innogames. Zo mag ik momenteel een nieuw spel van hun alpha testen, waar ik zelf super enthousiast over ben!

Heb jij een brandende vraag voor het community management die inhoud kan geven aan de eerstvolgende CM weekly? Laat het ons weten in een reactie of PM en wie weet kiezen we jouw vraag!


Statistieken week 42
Totale ticket replies - 592
Gemiddelde reactietijd mods - 3,26 (+0,41u)


Tot zover de CM Weekly voor deze week.

Met vriendelijke groet,
Het Community Management
 

DeletedUser11295

Gast
Toch weer heel erg snel als je iets ziet op het forum Relax ;). Daar hou ik wel van!

Natuurlijk ook een kleine toevoeging, de tijden zijn nu groen wat aangeeft dat ze beter zijn neem ik aan. Daar was vorige week zelfs bij Kroenuh verwarring bij. Ook wat persoonlijke informatie, altijd leuk om te zien. Dat zet de gemiddelde speler toch weer wat dichter bij de CM.

Excuses als deze vraag al is gesteld maar hoe ben je CM geworden? Wat was je motivatie om dit te gaan doen en waarom juist bij grepolis/innogames?
 

DeletedUser20686

Gast
Toch weer heel erg snel als je iets ziet op het forum Relax ;). Daar hou ik wel van!

Natuurlijk ook een kleine toevoeging, de tijden zijn nu groen wat aangeeft dat ze beter zijn neem ik aan. Daar was vorige week zelfs bij Kroenuh verwarring bij. Ook wat persoonlijke informatie, altijd leuk om te zien. Dat zet de gemiddelde speler toch weer wat dichter bij de CM.

Excuses als deze vraag al is gesteld maar hoe ben je CM geworden? Wat was je motivatie om dit te gaan doen en waarom juist bij grepolis/innogames?

Dat zie je komende week dan weer terug in de CMW :p
 
Bovenaan