• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Community CM Weekly - 50

DeletedUser20686

Gast
CM Weekly - week 50

Beste spelers,

Nieuwe week, nieuwe weekly!
Het wordt dit keer wel een korte, aangezien er niet veel noemenswaardigs gebeurd is deze week ;)

Afgelopen week
Spelupdate 2.51
We hebben spelupdate 2.51 aangekondigd en vandaag succesvol gelanceerd. In deze update zitten 2 community suggesties (de Nederlandse suggestie kwam helaas 3e). Namelijk:
  • De exacte tijd voor het einde van een belegering wordt nu weergegeven in een tooltip (Duits idee van Casadonis).
  • Allianties kunnen nu andere allianties uitnodigen om samen te fuseren (Italiaans idee van pepp3600 en cicciomangione).
Daarnaast zijn er met deze update een hele lading bugs gefixt.

De groentjes
De vers aangenomen moderators zijn ingewerkt. iljavelissa & GoD x LikeZ zijn al druk bezig op de QA afdeling, RCSL Crusader zal zéér binnenkort aan de slag gaan op Delphi.
Zéér binnenkort? Dat klinkt als een hint.. Ja dat klopt ;]

Het kerstevent
Het kerstevent is in volle gang en we hebben er leuke feedback op gehad tot dusver!

De komende tijd
We hebben vanmorgen (dus jullie boffen met het verlate tijdstip van deze Weekly) een mailtje gehad van de Lead CM. We krijgen dan eindelijk onze nieuwe wereld!
Helaas hebben we op het moment van schrijven nog niet onze instellingen compleet. Hier kan ik dus nog niets over spoilen.

Wat ik wel kan spoilen is dit:
NL30 - Delphi start a.s. vrijdag 13 December!
Dit is niet de aankondigingstermijn die wij normaal hanteren maar dat vergeven jullie ons vast wel.
(Het alternatief zou zijn dat we jullie pas over 2 weken de wereld geven.)

Community-vragen
Heb jij een brandende vraag voor het community management die inhoud kan geven aan de eerstvolgende CM weekly? Laat het ons weten in een reactie of PM en wie weet kiezen we jouw vraag!

Tot zover de CM Weekly voor deze week.

Met vriendelijke groet,
Het Community Management
 

DeletedUser

Gast
Mij maakt de start niet veel uit. Vrijdag vind ik goed :)
Het enige wat ik graag nog wil zij instellingen voor de wereld. Wanneer kunnen we die verwachten?
 

DeletedUser18003

Gast
Vind het juist wel eens grappig. Niet een week lang pre-mades gezeik, gewoon in één keer knallen ! :)
 

DeletedUser20048

Gast
Helemaal mee eens,
Niks pre-mades, spelers is oude werelden vallen vaak ook tegen in nieuwe :rolleyes:
 

DeletedUser21018

Gast
Dit wordt knallen, gewoon eens totale chaos aan het begin van de wereld!!! :) Ik doe zeker meeeee!!!!!!
 

DeletedUser21354

Gast
Mmh als de wereld het oude veroveringsysteem en snelheid 2 heeft ga ik waarschijnlijk ook spelen :rolleyes:
 
Bovenaan