• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Commandant voor Rome!

DeletedUser11438

Gast
Lekker origineel event weer...

Maar goed, ben wel blij dat ik mijn geld weer aan goud kan verslinden.
En dat dan weer kan verslinden aan een kansloos event waarbij ik complete legers kan kopen en slechts de tijdsduur hoef uit te zitten voordat ze aan de gang kunnen... Beloningen direct op de steden pompen, lekker aanvallen en GP scoren en weer van voor af aan :D
Ondertussen kan mijn GS naar de stadsfeesten zodat mijn CP opbouw ook nog maar een kwestie van tijd is..

I love it ;)

Zou Inno deze keer wel aan de verdedigende troepen gedacht? Zodat het eventueel toch nog wel een strijd zou kunnen zijn?
Of net als de vorige keren gewoon de hersens uitgeschakeld en de bankrekeningen weer opengezet?
Ben benieuwd...
Ik reserveer mijn vakantiegeld alvast :D
 

DeletedUser23448

Gast
Niet zozeer iets nieuws.
net als Troje ect dus ja, niet echt hyped.
Dit is deels de rede dat ik stop, was toch nooit echt goed :p
 

DeletedUser5317

Gast
Hoe klik je veldslag 1, 6, 19, 30 aan? Bij mij staan die balken van ranglijst en troepenbeheer er voor?

Edit: komt door DIO-tool
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
eigenlijk heel kinderachtig dat je de dag, en totale ranglijst, niet kan zien, ben wel benieuwd naar de top 10 eigenlijk ;)
 

DeletedUser

Gast
Gezien dit event een 1 op 1 copy is van troye, mogen we dan ook onze troye troepen weer terug?
 

DeletedUser13371

Gast
hmm leuk maar bij mij werkt het niet ik heb een compleet leger maar ik kan niet aanvallen :(
 

DeletedUser5317

Gast
ff "Thracian Conquest" uitvinken van DIO tools

Staat aan, maar geen verandering...
Als ik DIO af zet kan ik ook geen aanvallen plaatsen. Krijg geen nieuw venster om troepen te selecteren als ik op een veldslag klik...
 

DeletedUser13371

Gast
dio tools?? geen idee ik speel gewoon grepolis zonder extra's maar ik kan ook geen troepen selecteren voor een aanval..
 

DeletedUser5317

Gast
Stuur even een bericht naar support, mij vertelden ze dat niemand anders dat probleem had...
 

DeletedUser20048

Gast
Krijg je troepen als je de aanval of OS verstuurd of als het aankomt?
 

DeletedUser

Gast
ik heb diotools verwijderd... ga hiervoor naar downloads, extensies, en dan tapermonkey ;)
 

DeletedUser19503

Gast
Stuur even een bericht naar support, mij vertelden ze dat niemand anders dat probleem had...

Toch wel, ik had hetzelfde vanmorgen. Als ik een strijdperk selecteerde kreeg ik geen popup waar ik de troepen kon selecteren. Browser restten en dat soort dingen haalden niks uit.
Toen ik overschakelde van Firefox naar Google Chrome lukte het echter wel.
 

DeletedUser22575

Gast
Ben ik de enige die gewoon 3x onder -25% geluk achter elkaar heeft? :/
 

DeletedUser22668

Gast
Ik vind het nog steeds een ellende dat ik niet kan zien hoeveel de nr.1 er nu heeft of nummer 10.


waarom geen ranglijst waar je doorheen kan scrollen, dan kan je zien hoeveel iedereen er nu heeft, veel handiger volgens mij?
 
Bovenaan