• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Commandant

DeletedUser22289

Gast
Nu heb ik een vraagje ik heb via de simulator even wat geprobeerd en tot mijn verbazing maakt het geen verschil of ik nu commandant heb aanstaan terwijl dit wel hoort aangezien ze 20% sterker zouden moeten vechten. maar er veranderd ds niets.


Zonder Commandant:

bd059b2932d9aa086ec0a8e7a4e0ebc2.png


Met Commandant:

ed46355b3187aee2920624b6e0ff9ec1.png
 

DeletedUser23442

Gast
Commandant werkt niet op militie (blijkbaar)

Met normale deftroepen doet die het wss wel gewoon
 

DeletedUser10470

Gast
Ik zie hier inderdaad ook dat Falanx en Commandant geen effect geven in de simulator. Ik zal bij een collega navragen of deze er meer over weet. Een logische verklaring zou zijn dat Militie geen "landeenheid" is (zoals Mytische eenheden dat ook niet zijn), maar of dat zo is heb ik nagevraagd.
 

DeletedUser26683

Gast
Op zich doe de commandant wel iets, want je landbonus stijgt van 200 naar 240%.
Lijkt me dat dit dus idd. met de militie te maken heeft.
In principe zijn dat ook geen troepen, maar inwoners die de wapens opnemen ;)
 

DeletedUser22289

Gast
Op de wiki staat dat het geen echte eenheden zijn maar het staat dan wel bij landeenheden haha logica.
 
Bovenaan