• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Informatie Communitymeeting

DeletedUser

Gast
Beste spelers,


Enkele weken geleden hebben we een enquête gevoerd om te kijken of er interesse is in een communitymeeting.

Veel spelers hebben deze enquête niet ingevuld, toch willen wij graag een meeting organiseren.

Organisatorisch is het niet meer mogelijk om een meerdaagse meeting te organiseren, we zijn op jacht gegaan naar een locatie met slaapgelegenheid, maar qua kostprijs was dit niet te onderschatten.

Aangezien er in de grote vakantie telkens een meerdaagse meeting georganiseerd wordt voor het grepolis-team, en wij nog een leuke activiteit zochten voor onze tweede dag, kwamen we op het idee om jullie hierin te betrekken.

Waar?

bobbejaanland_tcm9-11877.gif

Olensteenweg 45
2460 Kasterlee
België


Wanneer?

Op zaterdag 6 augustus 2011 spreken we af rond 10:00 uur. Het park is open tot 19 uur, dus dat zijn toch een serieus aantal uren plezier!


Inschrijven?

Wie mee wenst te gaan kan een seintje geven aan mij via mail: othiana@innogames.de

Inschrijven is belangrijk, op die manier weten we op wie we moeten wachten voor we binnengaan.


Kostprijs?

De toegangsprijs voor Bobbejaanland bedraagt: 32 euro. Indien je je ticket online gaat bestellen, dan kost je dit 29 euro.(Ik heb gekeken voor een groepsbiljet, maar die moeten ten laatste al volgende week aangevraagd worden, dat is dus veel te krap. Velen van jullie kunnen dit waarschijnlijk niet op een week tijd beslissen.)

Voor de spelers van België, er bestaat ook een b-dagtrip naar Bobbejaanland, misschien is die wel interessanter voor jullie!

Wie een abonnement heeft op Planckendael en de zoo van Antwerpen heeft trouwens 50% korting!

Let op, elke speler zorgt zelf voor zijn ticket! Uiteraard kan je dit ook aan de kassa kopen.


Praktische info

Er zal 1 GSM-nummer beschikbaar zijn waar jullie ten alle tijde naar kunnen bellen als je bv te laat zou komen, of de groep kwijt bent. Let wel, er zijn enkele waterattracties, zorg ervoor dat je je GSM niet meeneemt in deze attracties! Er is momenteel ook al zeker 1 moderator die niet meegaat in de attracties, deze persoon zal op onze rugzakken letten, je kan daar dus gerust je geld en/of gsm in laten zitten.
We zullen proberen om in groep te blijven, natuurlijk als we met veel zijn, is dit niet altijd evident, toch gaan we proberen om er een leuke dag van te maken!


Wie zal aanwezig zijn?

MODERATORS
  • onder voorbehoud: De product manager van Grepolis
  • Othiana
  • Karthan
  • Foxpg2
  • Saartje
  • Distractor
  • Stoffels
  • Ciberth
  • Master-Guy
  • Hysteria

De andere moderators moeten nog eens goed in hun agenda kijken.

Discussiëren over de meeting kan hier


Met vriendelijke groeten,
Jullie grepolis-team
 

DeletedUser

Gast
AW: Communitymeeting

Beste spelers,


Ik heb vandaag eindelijk reactie gekregen van Bobbejaanland en we kunnen genieten van het groepstarief! Dit groepstarief is 20,25 euro, een verschil van 11,75 euro (daarvoor kan je al iets eten in het park!)

Omdat ik wel een beetje zeker wil zijn van het spelersaantal waarvoor ik bestel zou ik graag hebben dat iedereen die een groepsticket wenst, mij zo snel mogelijk mailt. Nadien krijg je van mij een mailtje terug met daarin de betaalgegevens, op die manier weet ik voor wie ik een ticket moet bestellen.

Het is de bedoeling dat alle betalingen binnen zijn voor 15 juli 2011! Wie nadien een bestelling plaatst, of te laat is met zijn betaling zal de volledige prijs moeten betalen.

Ik wil wel even aankaarten dat vooral de Nederlanders hier snel bij moeten zijn aangezien het rekeningnummer een Belgisch rekeningnummer gaat zijn en aangezien de transactietijd iets langer is dan voor mensen van België.

Mailen kan dus naar othiana@innogames.de! (spelers die al gemaild hebben moeten dit niet opnieuw doen, ik stuur vanavond via mail naar jullie de gegevens door)


Let wel op, indien we niet aan 25 personen geraken, hebben we geen recht meer op een groepsticket. Indien dit zo zal zijn, zal het geld teruggestort worden.
 
Bovenaan