• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Copyrights

DeletedUser

Gast
Heeft iedereen het recht om elkaars ideeën te gebruiken,muziek te downloaden,boeken verspreiden op het internet.
En wat moet de originele maker ervoor krijgen?



Zeker een onderwerp voor discussie dus.
 

DeletedUser

Gast
Ikzelf vind het nog altijd prettig als ik ervan op de hoogte word gesteld als er werk van mij wordt gebruikt. Ik vind het nog prettiger als men eerst ook aan mij vraagt of men het wel mag gebruiken, maar vind niet dat ik daarover mag beslissen, zolang ze mijn naam er maar onder zetten.
 

DeletedUser

Gast
^Zoiets
En de "lener" mag het werk niet gebruiken om er geld of status mee te verdienen.
 

DeletedUser

Gast
dat is juist het probleem.
Donaties zijn wel toegelaten. En er zijn er veel die daar misbruik van maken.
Kijk naar wow private servers. Je mag er een starten als je geen geld vraagt aan leden. Maken dan een donatie pagina, waar je items kan kopen.
Die items kan je op geen andere manier krijgen, dus je word op een of andere manier verplicht om te betalen.
Ze zouden de donaties beter moeten controleren.
 

DeletedUser

Gast
dat is juist het probleem.
Donaties zijn wel toegelaten. En er zijn er veel die daar misbruik van maken.
Kijk naar wow private servers. Je mag er een starten als je geen geld vraagt aan leden. Maken dan een donatie pagina, waar je items kan kopen.
Die items kan je op geen andere manier krijgen, dus je word op een of andere manier verplicht om te betalen.
Ze zouden de donaties beter moeten controleren.

Eigenlijk is dit wel eerlijk,aangezien servers op het net houden niet gratis.
Maar een deel van die opbrengst moet wel naar Blizzard.
 

DeletedUser

Gast
ja daarom moet er meer controle op dat soort dingen. (wow was maar een voorbeeld hoor)
een server op het net houden is niet gratis, dat zijn gewoon de gevolgen van er een te maken ;)
 

DeletedUser

Gast
dat is juist het probleem.
Donaties zijn wel toegelaten. En er zijn er veel die daar misbruik van maken.
Kijk naar wow private servers. Je mag er een starten als je geen geld vraagt aan leden. Maken dan een donatie pagina, waar je items kan kopen.
Die items kan je op geen andere manier krijgen, dus je word op een of andere manier verplicht om te betalen.
Ze zouden de donaties beter moeten controleren.

Nee, er mag überhaupt geen private server beschikbaar worden gesteld door andere mensen, dan blizzard zelf. Dus dit is bullshit. :O
 

DeletedUser

Gast
dat is juist het probleem.
Donaties zijn wel toegelaten. En er zijn er veel die daar misbruik van maken.
Kijk naar wow private servers. Je mag er een starten als je geen geld vraagt aan leden. Maken dan een donatie pagina, waar je items kan kopen.
Die items kan je op geen andere manier krijgen, dus je word op een of andere manier verplicht om te betalen.
Ze zouden de donaties beter moeten controleren.

Private servers zijn verboden. Als je ze er op pakken dan kun je er op rekenen om in dat geval voor de rechter te verschijnen en dan wordt het een zeer duur grapje voor jou. ;)
 

DeletedUser

Gast
Private servers zijn verboden. Als je ze er op pakken dan kun je er op rekenen om in dat geval voor de rechter te verschijnen en dan wordt het een zeer duur grapje voor jou. ;)

Waarschijnlijk voor zijn ouders, want waarschijnlijk is die jonger dan 18 en zijn z'n ouders verantwoordelijk voor hem.
 

DeletedUser

Gast
AW: Copyrights

Als je genoeg gedult hadt moest je keer die terms lezen van blizzard staat duidelijk op dat private servers of veranderingen van hun dingen zoals realmlist veranderingen niet mocht en illegaal was .
 
Bovenaan