• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Cyberoorlog?

DeletedUser

Gast
AW: Cyberoorlog?

ik denk dat iedereen wel wist dat dit ging gebeuren, op een moment zouden dit soort website worden verwijderd. het verbaasd me eigelijk dat het zo lang heeft geduurd
 

DeletedUser11507

Gast
Re: AW: Cyberoorlog?

Uiteindelijk is Anonymous gewoon kansloos tegen de FBI, aangezien zij je altijd nog gewoon kunnen arresteren. Megaupload gebruikte ik sowieso al niet, maar Piratebay wel, en het is wel jammer dat dit verdwijnt in Nederland. Natuurlijk zijn er nog genoeg andere torrent sites, maar niet allemaal even betrouwbaar. Gelukkig zijn er ook nog nieuwsgroepen, maar dat zal ook wel eens aangepakt worden.

'Twitteraars deden onbewust mee met Anonymous-actie'
Misschien deed jij ook wel mee? Word jij dan ook gearresteerd?

http://www.nu.nl/internet/2720592/twitteraars-deden-onbewust-mee-met-anonymous-actie.html

Ja, en als ze jouw IP-adres tegenkomen ben je de pineut.
Ja ik weet het, dan kun je een programma installeren waardoor je jouw PC beschikbaar kunt stellen en dan bepaalt er iemand (een organisator) van Anonymous welke sites er aangevallen worden.

Word misschien omgeleidt via een proxyserver van Anonymous zelf;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Cyberoorlog?

Uiteindelijk is Anonymous gewoon kansloos tegen de FBI, aangezien zij je altijd nog gewoon kunnen arresteren. Megaupload gebruikte ik sowieso al niet, maar Piratebay wel, en het is wel jammer dat dit verdwijnt in Nederland. Natuurlijk zijn er nog genoeg andere torrent sites, maar niet allemaal even betrouwbaar. Gelukkig zijn er ook nog nieuwsgroepen, maar dat zal ook wel eens aangepakt worden.

tja, als de hackers achtervolgd zullen worden. zou het er uit eindelijk op neerkomen dat ze naar de vijanden gaan van fbi(midden-oosten). en dan kan het dus nog wel leuk worden. als de hackers kunnen doen wat ze willen daar ligt amerika zo plat. denk maar na alles gaat met computers. je kunt het verkeer, bank en zelfs de overheid mee stil leggen.
 

DeletedUser

Gast
Tja en An0nym0us heeft zelfs onwetende twitteraars gebruikt voor ddos aanvallen.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Cyberoorlog?

tja, als de hackers achtervolgd zullen worden. zou het er uit eindelijk op neerkomen dat ze naar de vijanden gaan van fbi(midden-oosten). en dan kan het dus nog wel leuk worden. als de hackers kunnen doen wat ze willen daar ligt amerika zo plat. denk maar na alles gaat met computers. je kunt het verkeer, bank en zelfs de overheid mee stil leggen.
wie zegt dat het middenoosten iets met die mensen te maken wil hebben ? het kan natuurlijk wel...

Anonymous is bijna onmogelijk omver te werpen. Ze zijn anoniem. Iedereen kan bij hun aansluiten. Natuurlijk oraganiseren bepaalde figuren wel iets. Maar goed ook bijvoorbeeld jij kan erbij. Alle beetjes helpen volgens hun. Zo zijn het er duizenden.
idd, moeilijk omver te werpen...

Het internet is zoals Pandora's doos. Eenmaal geopend, kan je nooit meer terug.
mooi gezegd, en waar

Als ze playstation network maar niet weer hacken
gewoon geen bankrekeninginfo erop zetten, en je kunt toch wel een paar daagjes zonder playstation ?
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Cyberoorlog?

Ja maar niet een maand

aha, heeft dat de vorige keer ook zo lang geduurd ? dan kun je die tijd toch gewoon lekker veel grepolissen ?

PS: over dat onderschrift over je bed:ik zal maar zeggen dat het mijne ook zo raar doet, het zou eigenlijk omgekeerd moeten zijn...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Re: AW: Cyberoorlog?

ja zolang duurde het en ik om het uur kijken doe het weer
zoals ik al zei, in die tijd kun je toch lekker grepolissen of iets anders doen ? er is hier bvb een heel spelletjestopic waar ik de helft van mijn grepoforumtijd mee verdoe.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Cyberoorlog?

Leuk dat hier een topic over is, kan ik mijn creativiteit weer eens de vrije loop geven. :p

MegaUpload is verre van de enige website waar series op films worden aangeboden en verre van de enige die momenteel aangepakt wordt. Ik vind het zelf altijd relaxed om series online te kijken en kijk dan via www.sidereel.com. Het aanbod wordt steeds beperkten en dat is jammer, men kijkt alleen naar de nadelige gevolgen en houdt er geen rekening mee wat de positieve gevolgen zijn. Zoals een aantal artiesten ook al hebben aangegeven, die er niet blij mee zijn, tuurlijk heeft het ook nadelige gevolgen, maar voor bijvoorbeeld artiesten is het een goede manier om hun muziek onder de aandacht te brengen. Wanneer hun muziek online te vinden is en veel wordt beluisterd heeft dat voor hen voordelen in de zin dat ze bekender worden en meer mensen hun concerten bezoeken. Oftewel, extra inkomsten. Je kunt stellen dat door de "gratis" muziek online de maatschappijen inkomsten mislopen, maar je kunt daar tegenover ook stellen dat ze juist meer inkomsten binnen krijgen doordat de muziek bekender wordt. Oftewel, in plaats van voor of tegenstander te zijn zouden ze eens de voor en nadelen tegen elkaar weg moeten strepen en kijken wat er dan overblijft. Het zou me totaal niet verbazen als ze door deze acties enkel meer inkomsten mislopen.

Daarnaast heb je bijvoorbeeld series, sommige series zijn al lange tijd niet meer op tv geweest en wil je wel eens terug kijken. Of sommige series worden in de VS wel op NBC, FOX etc uitgezonden maar zijn in Europa etc. niet te zien. Deze sites als MegaUpload en sidereel brengt deze series in contact met een groter publiek. Wanneer ze deze series in andere landen uit gaan zenden kan de bekendheid die de serie al heeft gekregen door dit soort sites dus ook weer voordelen opleveren gezien de vraag mogelijk hoger zal zijn doordat men deze serie leuk vind om te zien en doordat ze ermee bekend zijn er wat extra voor willen doen om deze te kunnen kijken. Zie het zo, als je een auto koopt en ervaring hebt met het ene merk en weet wat je er kwalitatief gezien van kunt verwachten zul je deze toch sneller kiezen dan een auto waar je totaal niets van weet of ervaring mee hebt?

De top of mind geheugen en het gevoel wat je hebt bij een product, het ongeforceerde, is een factor wat in deze nogal wordt onderschat. Doordat bijv. een artiest zijn of haar muziek gratis aan zou bieden, niet enkel gericht is op zoveel mogelijk geld te verdienen, dan zal de "fan" dit ook meer waarderen. BREIN komt in deze op mij over als een stel mierenneukers, enkel uit op geld en de rest waar ze op doelen boeit ze geen ene fuck. Illegaal aanbod maakt de muziek of filmwereld niet kapot, belachelijke maatregelen om je bijv. als bedrijf zijnde een rekening te sturen die je zou moeten betalen omdat je als bedrijf zijnde vast wel eens dingen kopieert waar je de rechten niet van hebt of muziek luistert tijdens het werk en je volgens hen hiervoor moet betalen maakt deze industrie kapot.
 
Bovenaan