• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De Amerikaanse Presidentsverkiezingen

DeletedUser

Gast
Gisteren de eerste voorverkiezingen in Iowa. Wie denken jullie dat het uiteindelijk zal halen voor de Republikeinen? En zal die iets kunnen doen tegen Obama?
 

DeletedUser

Gast
AW: De Amerikaanse Presidentsverkiezingen

Van alles wat ik begrepen heb uit gesprekken met Amerikaanse forum posters, willen de Republikeinen helemaal niet winnen omdat ze liever niet met de rotzooi opgescheept willen worden waar Amerika zich nu in bevindt, en laten ze liever de Democraten winnen zodat ze moeilijk kunnen doen, voorstellen tegen kunnen houden, en met hun vingertje kunnen wijzen dat de Democraten het land naar de shit laten gaan.
 

DeletedUser

Gast
AW: De Amerikaanse Presidentsverkiezingen

Van alles wat ik begrepen heb uit gesprekken met Amerikaanse forum posters, willen de Republikeinen helemaal niet winnen omdat ze liever niet met de rotzooi opgescheept willen worden waar Amerika zich nu in bevindt, en laten ze liever de Democraten winnen zodat ze moeilijk kunnen doen, voorstellen tegen kunnen houden, en met hun vingertje kunnen wijzen dat de Democraten het land naar de shit laten gaan.

Zodat ze zelf de stallen uit mogen mesten als het land aan de grond of wat? Dan kunnen ze beter nu proberen het land te 'redden'.
 

DeletedUser

Gast
AW: De Amerikaanse Presidentsverkiezingen

als ze eerst indirect het land ten gronden richten lijken het helden op het moment als ze direct het land proberen te redden
 

DeletedUser

Gast
AW: De Amerikaanse Presidentsverkiezingen

Denk dat Mitt Romney de Republikeinse winnaar wordt. Hoop het ook aangezien ik de rest van de kandidaten eng en bekrompen vindt.

Maar toch hoop ik dat hij uiteindelijk niet de verkiezingen wint zodat Obama nog 4 jaar in het Witte huis zit.

Republikeinen zijn in mijn ogen te conservatief en teveel bezig met oorlogje spelen.
 
Bovenaan