• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De engel in de piratenbaai #5

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21204

Gast
Mwah, ik zie niet in waarom je denkt dat als Ed engel is hij jou zou kiezen, aangezien jij degene bent die hem aan het vermoorden is. Tenzij je een andere strategie hebt at least.

Denk ff na ofzo :/
Ed en ik hebben al langer goed contact, en ik dacht idd dat hij mij wel engel zou maken mocht hij doodgaan.

Maar wat zou dan als Engel mijn tactiek hierachter zijn, dat mij dus engel maakt?
Denk na, als ik engel was zou ik toch niet random op 1 persoon gaan? Wat zouden mijn beweegredenen dan zijn, dat mij nu dus engel maakt?
 

DeletedUser

Gast
Denk ff na ofzo :/
Ed en ik hebben al langer goed contact, en ik dacht idd dat hij mij wel engel zou maken mocht hij doodgaan.

Maar wat zou dan als Engel mijn tactiek hierachter zijn, dat mij dus engel maakt?
Denk na, als ik engel was zou ik toch niet random op 1 persoon gaan? Wat zouden mijn beweegredenen dan zijn, dat mij nu dus engel maakt?

Kyra, waarom denk je dat iemand er enig voordeel bij heeft om de Engel eruit te vissen op dit moment? De Engel kan onmogelijk winnen. Het komt iedereen beter uit dat de engel later sterft.
 

DeletedUser21204

Gast
Ja, en dan? Er zal toch iemand moeten sterven. En waarom wordt er dan zo'n drukte over gemaakt dat ik al 2x op iemand stem, terwijl anderen dat ook gewoon doen?

Ik haat het echt als ik iets doe, en toegeef het te doen, en er vervolgens door word gedood, terwijl anderen exact hetzelfde doen maar er gewoon niets over zeggen, en dan blijven leven. Had ik ook bij RvR enzo :/

Naja, ik ga wss toch dood. Maar de reden is echt bullshit.
 

DeletedUser

Gast
Ja, en dan? Er zal toch iemand moeten sterven. En waarom wordt er dan zo'n drukte over gemaakt dat ik al 2x op iemand stem, terwijl anderen dat ook gewoon doen?

Ik haat het echt als ik iets doe, en toegeef het te doen, en er vervolgens door word gedood, terwijl anderen exact hetzelfde doen maar er gewoon niets over zeggen, en dan blijven leven. Had ik ook bij RvR enzo :/

Naja, ik ga wss toch dood. Maar de reden is echt bullshit.

Niet bullshitter dan de jouwe. Zoals ik zei is dit geen erg goed spel opzich, omdat het grotendeels gokken is en manipuleren van anderen en ook nog een beetje populariteit
 

DeletedUser19654

Gast
Ja, en dan? Er zal toch iemand moeten sterven. En waarom wordt er dan zo'n drukte over gemaakt dat ik al 2x op iemand stem, terwijl anderen dat ook gewoon doen?

Ik haat het echt als ik iets doe, en toegeef het te doen, en er vervolgens door word gedood, terwijl anderen exact hetzelfde doen maar er gewoon niets over zeggen, en dan blijven leven. Had ik ook bij RvR enzo :/

Naja, ik ga wss toch dood. Maar de reden is echt bullshit.
Heb je ooit iets anders meegemaakt dan :p
 

DeletedUser22163

Gast
dag 2

Ze zaten nog allen rond de tafel. Alice haalde zijn handen door zijn haar. ze moest en zou herinneren wie ze had gezien op het mysterieuze eiland. ze dacht diep na en wist zich iets te herinneren.'Hij heeft een baard' schreeuwde ze plotseling uit terwijl ze rechtsprong en de tafel omviel. 'Hij had een baard' schreeuwde ze nogmaals. ze keek rond zich en zag tot zijn teleurstelling dat de meeste piraten zich niet hadden geschoren. Met een teleurgesteld gezicht ging ze terug zitten.'Het is niets alice' zei Ydeger bemoedigend,' Ik herriner me het ook, dat betekent dat mayco het niet kan zijn' De andere die geen baard was was alice, dus die telde niet mee. Alice ging terug zitten en concentreerde zich nog harder op wat ze had gezien. Alle ogen van alle piraten waren op haar gericht. Alles hing van haar af. Toen sprong alice recht waarna hij een kogel door de magere nek van Kyraco joeg.'Dood, Engel!'schreeuwde hij luid. Jammer genoeg stierf alweer een piraat.

Kyra was een piraat
Mayco is bewezen als piraat
 

DeletedUser21356

Gast
Ik heb nog geen antwoord en een deadline was er precies ook niet. :x
 

DeletedUser22163

Gast
ik denk dat we dit beter kunnen stoppen en dan kan dit topic weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan