• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De KonijnenSpelen III - Labyrinth

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
[Labyrinth]

labyrint-620x350.jpg

Spelers: 5-20, bij meer dan 20 selecteer ik.
Vereiste activiteit: Dagelijks online en tweemaal per dag je acties doorsturen.
Duur: Onbekend, hangt van jullie af.
Soort spel: Individueel, maar samenwerking helpt je enorm vooruit
Geluk: ****
Tactiek: ***
Netwerk: ***

Wat houdt het spel in?
Jullie zitten allemaal in een doolhof, alleen ik heb de plattegrond. Jullie bewegen zich door het doolhof, en moeten op elk kruispunt kiezen welke richting jullie uitgaan. Wanneer iedereen heeft gekozen, is de beurt voorbij en stuur ik in pm de mogelijkheden bij het volgende kruispunt. Verder zijn er hier en daar speciale voorwerpen verstopt die jullie zullen helpen. Veel ingewikkelder is het spel niet, jullie moeten gewoon proberen ontsnappen en het overleven. Werk samen, leg je kaarten bijeen en vorm een duidelijk weg naar de overwinning. En owja, bijna vergeten. 1 van jullie wordt een minotaurus, die kan iedereen vermoorden en moet zorgen dat niemand uit het doolhof geraakt.

De map zal in verhouding met de spelers zijn. Per speler telt de kaart 2 x 2 vakjes groter, met een beginnend aantal van 5 x 5, maximaal een doolhof van 30 x 30 vakjes. Het zal dus een vierkant zijn.

Wat moet ik doen?
Je moet dus elke dag insturen. Er zijn 2 deadlines per dag, met uitzonderingen. Deze staan altijd duidelijk vermeld in de beginpost, voor elke deadline stuur je dus best in, dan blijf je actief en heb je meer kans om te winnen. Deze deadline wisselen, afhankelijk van mijn lessenrooster maar zijn dus wel op voorhand ongeveer bekend. Het zal neerkomen op meestal 1 deadline 's morgens en eentje 's avonds, if possible. Elke deadline stuur je dus gewoon een antwoord op mijn vraag van de vorige keer, welke richting je uit wilde. Verder kan je dan ook als je wilt een voorwerp gebruiken.

Mochten er nog vragen zijn, hoor ik ze graag.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
2 . Nissassa

Inactiefdood/Uitgeschreven:
1 . Rutger101
4 . Alvin44
14 . wie tje
17 . Genius
22 . Xavierf

Opgegeten:
8. Aeneas
9 . Jaspenia
16 . Kyraco
23 . NoMercyNL

Verdwaald:
13 . Marcoknight
7 . Lightpolis
11 . Stanjanssen22
3 . Dusdavid2
10 . Heartlion
18 . Kykloops
19 . Longtimeago


Escaped:
1 . Labr
2 . Ydeger
3 . HernamewasAlice
4 . Sanhal
5 . Heir of Carthago
6 . Initia
 
Laatst bewerkt:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Regeltjes​

- Je bent niet verplicht om het verhaal te lezen. Wel verwacht ik dat je alle schuin gedrukte tekst + spoilers leest, daarin staat alle noodzakelijke info. Info die daar instaat hoor je te weten. Je bent ook niet verplicht andermans posts te lezen, enkel die van mij en enkele het schuingedrukte.
- Je stuurt voor elke deadline iets in, als je het toch niet haalt, communiceer ik dit met jou en proberen we het samen op te lossen.
- Je speelt eerlijk, cheaten is vrij moeilijk, bijna onmogelijk. Je mag geen screens nemen van mijn pm's, noch doorsturen naar derden. Mocht er toch valsgespeeld worden, moet je dit aan mij melden, doe je dit niet, dan ben je medeplichtig. Mocht je niet zeker zijn of iets 'vals' is, mag je altijd komen informeren.
- Je bent niet verplicht te netwerken en kan hier ook niemand toe verplichten, wel vergroot dit in veel gevallen je winstkansen
- Mocht ik ergens iets vergeten zijn of fout hebben gedaan, meld het me dan zo vroeg mogelijk dat ik het kan corrigeren/aanpassen.
- Feedback op mij/andere spelers mag, maar wees een beetje constructief.
- Wees liev voor elkaar, zoals je ook wilt dat anderen jou behandelen.
- Bij enige regelschending kunnen er consequenties volgen, ook bij het niet naleven van deadline, regels en andere mededelingen, je hebt geen recht om achteraf te komen zagen.
- De regels kunnen enkel worden aangepast na een post in het topic.
 
Laatst bewerkt:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Deadline 0 - De Start

Langzaam worden jullie wakker. Jullie kijken rond jullie, je hoort hier en daar rond je mensen praten, fluisteren alleen zie je ze niet. Dit enge tafereel doet je denken dat je nog slaapt, maar dat is niet zo. Om een of andere bizarre reden kan je dus niet zien wie er rond je staat, je botst per ongeluk tegen iemand en excuseert je tegenover de lucht. Wat is deze vreemde betovering? Wat veroorzaakt dit gevoel van blindheid. Niet veel later neemt iemand anders het voortouw, hij maant de groep, die ook hij niet kan zien tot stilte en vraagt met hoeveel ze zijn. Ze tellen zichzelf door een voor een nummer te roepen, niet met 2 tegelijk. 23 tellen ze. Een vrouw gilt. 'De minotaurus' kan de rest in de hoge stem verstaan. Meer wordt er niet gezegd, meer is ook niet nodig. Alle 23 deelnemers van de uitdaging zijn hier. Alle konijntjes zijn hier, dus ook de minotaurus. Maar hij deed niets, dat was het rare. Niemand kon elkaar zien, dus ook de minotaurus niet? Was het daarom dat hij nog niets deed en enkel stil afwachtte. De grond beefde en de helft van de mensen viel op de grond. De minotaurus brulde zijn woorden uit 'NOG 2 DAGEN, WANNEER DEZE BLINDHEID WEG IS, ZULLEN JULLIE ALLEMAAL ÉÉN VOOR ÉÉN STERVEN. BEREID JULLIE VOOR.' De hele menigte was stil, om enkele seconden later in gillen en chaos uiteen te gaan. Mensen lopen allerlei kanten op. Ze waren achtergelaten op een kruispunt. 4 mogelijke wegen. Niemand had enig idee welke kant welke was. Volledig gedesoriënteerd lopen jullie allemaal een kant uit. Lopen, lopen, totdat jullie terug op een kruispunt komen. De meesten zijn buiten adem dus het is even stil. Jullie besluiten op elk kruispunt jullie te tellen en komen er uit dat maar een deel naar het kruispunt is gerend. Welke kant is de volgende, zal de groep zich splitsen?

Dus, hoe werkt het. Voor de volgende 2 deadlines kunnen jullie elkaar niet zien. Over 48 uur is dit afgelopen en kunnen jullie terug zien! Tot dan moet het maar zo. Jullie krijgen zometeen een pm met de info over het eerste kruispunt en de mogelijke richtingen. Doe er iets nuttigs mee. Het spel is vanaf nu begonnen. Voor de eerste deadline heb je tot morgenvroeg 8 uur om in te zenden. Dan is de deadline en tussen 8 en 9 krijg je het resultaat van je pm. De 2e deadline is morgenavond om 21.30 uur. Tegen dan verwacht ik een antwoord op de pm van 's morgens. Lukt dit niet, tijdig laten weten.
Netwerken is uiteraard alvast toegestaan.

Aan alle mensen die gesolliciteerd hebben voor minotaurus, vanavond tegen 22.30 uur krijgen jullie resultaat. Tot dan kan je je motivatie nog aanscherpen/kunnen mensen nog solliciteren.

Lees zeker ook de regels door!


- Volgende deadlines: 9/10 - 8 uur en 21.30 uur
- Je kan elkaar pas zien na de deadline van 21.30 uur morgen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Gast
Ben nog niet ingelezen, doe dat vanmiddag pas. Wil wel graag netwerken. Mijn Skype is bekend :)
 

DeletedUser

Gast
Deze keer gaan we actief meedoen tot het einde, dus netwerken is altijd mogelijk.

Denk dat mijn Skype ook wel bij de meeste personen bekend is, anders maar even een pm sturen. ;)
 

DeletedUser

Gast
Iedereen succes
Moge een echte af'er winnen of de winnaar een echte af'er worden!
 

DeletedUser23442

Gast
Succes allemaal,

Mocht je met me willen netwerken, een vraag hebben over hoe het forum werkt, willen weten of een bepaalde speler altijd zo gek doet of wat dan ook, kan je altijd een pm sturen of nog makkelijker, me toevoegen op skype onder de naam Jaspenia
 

DeletedUser

Gast
Bij deze ben ik gestart met 6 anderen op mijn vakje. Aangezien we met 23 zijn ga ik uit van 2 groepen van 8 en 1tje van 7. Daarom zou ik graag hebben dat mensen die ook met 6 anderen getstart zijn even contact met me opnemen zodat we kunnen netwerken. Alvast dank :)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Deadline 1 - Het Begint

De Minotaurus kijkt rond zich heen, hij ziet werkelijk niemand. Waarom heeft die stomme spelleider hem ook blind gemaakt, weldra zou zijn wraak zoet zijn. De spelleider had geen idee van zijn krachten, van zijn kunnen van zijn vermogen de anderen te kunnen ruiken en van ver te achtervolgen, totdat ze doodliepen in het Labyrinth en daar hun naderende dood zouden ontmoeten. Het zou zoet zijn, het was al te lang geleden. Het doorboren van een lichaam, het opslurpen van het bloed en het vreugdedansje op het dode lichaam. Ze hadden geen schijn van kans, geen enkel stuk van wapenuitrusting of wapens, ze waren kansloos, hij zou ze inhalen. Één voor één, nog slechts een enkele deadline wachten en de eerste doden zouden al vallen, hij hield zich tot dan maar goed verborgen en sprak zo weinig mogelijk. Deze tactiek had vorige Spelen ook gewerkt en zou nu het dus ook wel doen. Alleen jammer dat de mensen al zo ver verspreid waren, nu werd het alleen maar moeilijker om iedereen bijeen te zoeken, nuja, een uitdaging, nog niet zo slecht. Weldra zou het beginnen. Het feestmaal daagde hem uit, zijn honger nam toe, maar hij moest nog even volhouden, bijna was het zover. Bijna zou het eerste konijntje tussen zijn kaken verpletterd worden.

Dus, na de volgende deadline kan je elkaar zien, dus al wanneer je bij het volgende kruispunt aankomt! Zorg dat je daar de minotaurus maar niet tegenkomt. Verder heeft iedereen een pm gehad, die van de inactieven volgt nog binnen een tiental minuutjes ofzo. Hieronder een lijst van iedereen die niet heeft ingestuurd deze deadline, flik dat nog eens met de volgende deadline en je valt dood. Stuur je de volgende deadline wel braaf in, dan blijf je leven, voor nu toch.

Aeneas
Alvin44
Jaspenia
NoMercyNL
wie tje
Xavierf
Ydeger


- Volgende deadlines: 9/10 - 21.30 uur(Ik heb een vergadering, mogelijks uitslag dus iets later.) en 10/10 20.30 uur(omdat die uitslag dus mogelijks later komt. En omdat ik graag uitslaap, puh.)
- Je kan elkaar direct zien na de deadline van 21.30 uur vandaag.
- De Minotaurus is gekozen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan