• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Open spel De op twee na laatste poster

Status
Niet open voor verdere reacties.

latdekat

Harpij
Nee, je hebt gewoon goede en minder goede spelers. :p

En trouwens beginpost: laatst bewerkt om 12:01. Mooie snelheid, Genade!
 

latdekat

Harpij
Genade, is er ook een regel voor als er een bepaalde tijd niemand meer reageert? Zodat er niet iemand met 100 ofzo zit, gewoon door één post?
 

DeletedUser26399

Gast
Dit spel werkt als volgt: Elke dag krijgt de persoon die als op twee na laatste vóór 12:00:00 in dit topic heeft gepost een punt.


Voorbeeld

10:43 Ydeger: Blub
11:15 Kyraco: Hoi
11:18 Imrahil: Hoi Kyra <3
11:20 Kyraco: Hoi Imra <3
12:00 RabbidRobin: Ik ben dit alweer vergeten D:

Op deze dag is Ydeger degene die een punt krijgt. Hoewel Kyraco de eigenaar is van de op twee na laatste post vóór 12:00:00, is Ydeger de op twee na laatste poster vóór 12:00:00.

Dubbelposten is toegestaan, want dubbelposten verandert toch niets aan wie de op twee na laatste poster is. Posts verwijderen is NIET toegestaan.

We beginnen nu!


Tussenstand

.
Speler

Puntentotaal

1.​

Ydeger​

9​

2.​

Latdekat​

7​

3.​

Jaspenia​

6​

3.​

AriChibi​

6​

5.​

Juno2​

2​

6.​

DonFrank​

1​

6.​

Sanoj nr1​

1​

6.​

Revolver Ronnie​

1​

6.​

Dusdavid2​

1​


Puntenwinnende posts

11 juli: Ydeger
12 juli: DonFrank
13 juli: Sanoj nr1
14 juli: Latdekat
15 juli: Latdekat
16 juli: Latdekat
17 juli: Latdekat
18 juli: Revolver Ronnie
19 juli: Jaspenia
20 juli: Jaspenia
21 juli: Jaspenia
22 juli: AriChibi
23 juli: Latdekat
24 juli + 25 juli: Juno2
26 juli + 27 juli + 28 juli: Jaspenia
29 juli: Dusdavid2
30 juli + 31 juli: Latdekat
1 augustus t/m 5 augustus: AriChibi
6 augustus t/m 13 augustus: Ydeger

ik had dacht ik ook al punten
 

DeletedUser26399

Gast
Hey geen haat enne, ik heb er al veel tegen gekomen die geen Nederlands spreken, wij leren wel allemaal Frans
 

AriChibi

Hydra
Zij hebben minstens net zo lang Nederlands op de middelbare school gevolgd als ik Franse les heb gehad.

Ik wil niet veel zeggen, maar doen alsof je niet snapt wat "twee" is en dus expres één koffie maken zonder er melk en suiker bij te doen, om vervolgens aaahhhhh lait et sucre neer te zetten als je erom vraagt in het Nederlands en dan als je om nog een koffie vraagt, "Oh wilde je twee koffie?" vragen.

Ergste is nog dat ze een dienblad pakte en zei dat ze "er nog een plateautje bij deed zodat de glazen niet zouden vallen"

Dan doe je wel erg je best om te faken dat je het niet kan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan