• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Degraderen Newcastle

DeletedUser25546

Gast
Helaas moet ik meedelen dat mijn favoriete voetbalclub Newcastle United FC is gedegradeerd uit de Premier League. Ik ben er heel rouwig om en op dit moment boos. Wat vinden jullie ervan?:confused:
 

DeletedUser23992

Gast
Il zou in vm gaan en die extra 14 dagen kopen. Mijn innige deelneming bij dit verlies.
 

DeletedUser22289

Gast
Het spijt me dat te horen -, veel sterkte voor vrienden en familie maar vooral supporters!
 

DeletedUser25546

Gast
dank je wel dank je wel. Ben er zelf ook heel erg rouwig om :(
 

DeletedUser12913

Gast
Is deze discussie bedoeld om een analyse van Newcastle dit seizoen te voeren of is het eerder een uiting van frustratie? In het laatste geval, zal hier een slotje op komen :p
 

latdekat

Harpij
Volgens mij doordat hier een discussie moet zijn. Als iedereen een topic ging openen om zijn/haar frustratie uit te drukken...

Eerlijk gezegd volg ik de Engelse competitie niet van dichtbij, ik heb dus niet echt een mening hierover.
 

DeletedUser23782

Gast
Laten we het eens over de Nederlandse hebben dan als sommige daar blijer van worden :D

Vooral dat moment dat Ajax de landstitel verspeelde in Doetinchem... dat moment was echt mooi :D

Maar nu even serieus, wat vinden jullie van de (voorgenomen) degradatie van FC Twente?
 

DeletedUser7531

Gast
Jammer voor de tukkers, maar wel redelijk terecht, klopte vrij weinig van die geldzaken daar.
 
Bovenaan