• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Over wat Lachesis zelf heeft gezegd/gedaan weet ik niets. Het enige dat ik weet is dat hij geen mod is.
Daarnaast kan ik je verzekeren dat geen enkele mod speelt op de wereld waar hij/zij modereert. Gamemods kunnen natuurlijk wel bij elkaar in een alliantie zitten als ze op dezelfde wereld spelen, net als elke andere bekende in die alliantie zou kunnen zitten.

In principe past dit onderwerp niet in een bestaand topic. Als je hier over wil doorgaan kan je dus het beste een nieuw topic aanmaken ;)

Dus op advies, hier maar een nieuw topic, graag feedback als ik het alsnog op de verkeerde plek heb gepost.

Hier het bericht, dat ik alvorens op een verkeerd forum topic had geplaatst.

zucht het blijft maar doorgaan.. als je een dagen de hele tijd 5 min grondstof verzamelt gaat het hard..;)..
Dat betekent de eerste 2 dagen van 08:00 tot 0:00 continu alleen maar farmen op 5 min en s'avonds plunderen op 8 uur..
wedden dat het je lukt!. Met gemak zelfs!. Uk wil wel even een berekening hier neerzetten.. Kom ik morgen even op terug..
Dan kan ik ook gewoon bewijzen dat het geen enkel probleem is..

zo jammer dat als iemand het zelf niet voor elkaar krijgt, iemand vervolgens overal van te beschuldigen..
achja..

Lachesis.png


Lachesis = MOD, MOD = goud-account.
*Ook al mag een mod, niet modden in een wereld waar hij/zij zelf actief is, dat laat niet weg dat HUN team ^^ elkaar niet mag helpen op werelden onderling!, neem nou: Xaviera, ook een support medewerker, nl. Foxylady08! tevens Nr. 1 speler bij CQ, een ally waar ook: History101 bij heeft gespeeld, met nota bene op zijn profiel de text: In-Game MOD, Den John... op beide op Omikron... nu speelt History101 enkel nog op Sigma...

en ik ben wel degelijk een in-game mod, enkel niet op grepolis, of enige andere innogames spellen!
er zijn uiteraard nog meer spellen op internet, dan enkel de spellen van innoFR4UD :)

en als dit alsdoende wel opgevat is, moet men leren begrijpend te lezen...

Ik verzoek andere leden / lezers, mij zo vaak mogelijk te citeren, dit omdat mijn bericht vrij snel gewist zal worden....! omdat nu de waarschijnlijkheid wel erg duidelijk erop wijst, dat er geen 'fair' play mogelijk is op deze manier!

Mocht ik geband worden op AF en / of In-game, om deze post... dan mag men hun eigen conclusies trekken!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ga gewoon niet lopen zeiken hierom, je kan bij team zien wie erbij het team zit, lachesis niet dus mondje dicht!
 

DeletedUser14934

Gast
Als je niet weet waar het precies om gaat, onthoud je dan van opmerkingen, of vindt je berichten plaatsen leuk.
 

DeletedUser

Gast
Geloof me, ik kan je met 100 procent zekerheid dat Lachesis geen mod is hoor ;).
En moest je weten hoe hij in het begin aan zijn punten is gekomen zou je hem wel willen slaan ;)

Verplaatst

wel dubieus...

Verplaatst

Allereerst zou ik je er graag op willen wijzen Lachesis geen lid is van het team, hij is dus geen mod. Daarnaast speelt echt geen enkele gamemod op een wereld waar hij/zij ook modereert ;)

Verplaatst

Lachesis zou zelfs gebanned kunnen worden voor de manier hoe hij aan zijn punten komt in het begin.
Ik heb jammergenoeg belooft om te zwijgen over die manier voor een vriend.
Anders zou hij allang gebanned zijn :)

Verplaatst

Imrahil,
mss kan hij wel een ban krijgen voor het voordoen als game/forummod?

Verplaatst

Waar rook is, is vuur? ... denk ik dan maar..

Verplaatst


En meer ga ik ook niet meer verplaatsen, aangezien ik geen forum mod taak op me wil nemen.
ik laat dit draadje verder voor wat het is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Cry some more

? All you can say?, lost your tongue?


Het boeit jou dus niet, als je uren in een spel speelt, en misschien ook wel zuur verdiende centjes, en een hele alliantie draaiende wilt houden, met al je inspanningen, energie enz. enz.?

vaag....

Ga gewoon niet lopen zeiken hierom, je kan bij team zien wie erbij het team zit, lachesis niet dus mondje dicht!

Ze spelen niet altijd herkenbaar onder hun namen... DUH
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik kan je verzekeren dat mods niet modden op de wereld waarop ze spelen.

Daarnaast, als er een reden is om je te bannen op het forum, zal het zijn om de 10 dubbelposts die je maakt, terwijl alles in 1 bericht kan.
 

DeletedUser

Gast
Graag zou ik even een aantal dingen duidelijk maken, die eigenlijk al deels door Imrahil zijn gezegd.

Allereerst is Lachesis geen moderator. Deze conclusie had je zelf al kunnen trekken, aangezien hij niet in het lijstje met teamleden staat en teamleden die onder een andere naam spelen daar doorgaans niet zo open over zijn en al helemaal niet via een persoonlijk bericht iemand op dit soort zaken wijzen. De beschuldiging richting gamemoderators die hierop gebaseerd is, lijkt me nu daarom niet meer van belang.

Ik kan je overigens net als Imrahil mededelen dat de praktijken die jij hier aankaart in geen geval gebeuren. Het is mij een raadsel dat je hierop bent gekomen, omdat iemand in een bericht de indruk wekt dat hij een moderator is, zonder verder te controleren of dit wel klopt.

Deze discussie is bij deze dan ook afgesloten; indien je verdere problemen hebt met (echte) moderators of spelers verwijs ik je graag door naar de support.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan